خبرگزاری کار ایران

شناگران نوجوان خراسانی قهرمان کشور شدند

کد خبر : ۱۰۲۸۶۰

تیم هیات شنا خراسان رضوی توانست با کسب ۴۵۲ امتیاز و نیز ۲۰ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز مقام اول را کسب کند و تیم‌های تهران و البرز به ترتیب با کسب ۳۰۱ و ۲۵۰ امتیاز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

ایلنا: سرپرست هیات شنا خراسان رضوی گفت: تیم شنای پسران استان در مسابقات قهرمانی کشور مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید مشتاق عشق اظهار داشت: روز شنبه ۱۶ شهریورماه در نوبت صبح روز دوم این مسابقات در تبریز، در ۲۰۰ متر قورباغه آریا نسیمی شاد مقام اول را کسب کرد و توانست رکورد ایران را در این ماده ۶ ثانیه بهبود بخشد.

وی افزود: در ۲۰۰ متر مختلط انفرادی امیرمحمد سرابی مقام دوم و محمد صحافی مقام سوم را کسب نمودند و در ۱۰۰ متر ازاد و نیز ۱۰۰ متر پروانه امیررضا اصغرزاده به ترتیب مقام چهارم و اول را به خود اختصاص داد و محمد صحافی دیگر شناگر ماده ۱۰۰ متر پروانه به مقام پنجم بسنده کرد.

سرپرست هیات شنا خراسان رضوی ادامه داد: در روز پایانی این مسابقات در نوبت عصر در ۵۰ متر کرال پشت محمد صحافی مقام اول را کسب کرد و توانست رکورد ایران را در این ماده ۴۶ صدم ثانیه بهبود ببخشد.

مشتاق عشق افزود: در ۱۰۰ متر مختلط انفرادی و نیز ۵۰ متر پروانه امیرمحمد سرابی مقام اول را کسب و رکورد این ماده‌ها را توانست بترتیب ۵/۱ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه بهبود ببخشد و به نام خود ثبت کند.

وی در ادامه گفت: در ۴ در ۱۰۰ متر تیمی نیز شناگران خراسان رضوی که متشکل از محمد صحافی، آریا نسیمی شاد، امیررضا اصغرزاده و امیرمحمد سرابی بودند موفق به کسب مقام اول شدند و رکورد این ماده را ۱۵ ثانیه بهبود بخشیدند و به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: با توجه به تقاضای ما برای شکستن رکورد ماده ۴ در ۱۰۰ متر تیمی، شناگران ما توانستند با ۲ ثانیه رکورد قبلی را شکسته و به خود اختصاص دهند.

سرپرست هیات شنا خراسان رضوی اظهار داشت: تیم هیات شنا خراسان رضوی توانست با کسب ۴۵۲ امتیاز و نیز ۲۰ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز مقام اول را کسب کند و تیم‌های تهران و البرز به ترتیب با کسب ۳۰۱ و ۲۵۰ امتیاز عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

لازم به ذکر است تیم خراسان رضوی در روز اول نیز با کسب نتایج درخشان در صدر این رقابت‌ها قرار داشت. ضمن اینکه هدایت تیم استان را حمید ولی‌زاده به عنوان سرمربی و سرپرست و مهدی زحمتکش به عنوان مربی بر عهده داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز