خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه آهن شرق در مراسم تقدیر از فرزندان شهدا:

هدف سازمان قدم برداشتن حفظ حرمت و ارزش شهدا و خانواده‌های آنان است

کد خبر : ۹۰۹۱۳

مدیر کل راه آهن شرق: روحیات و جوانمردی شهدا و خانواده‌های آنان باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شده و به آن عمل شود و این امر یکی از نیازهای ضروری جامعه امروزی است که می‌تواند بیشتر مشکلات پیش روی ما را حل کند.

ایلنا: مدیر کل راه آهن شرق در مراسم تقدیر از فرزندان شهدا هدف سازمان را حفظ حرمت و ارزش شهدا و خانواده‌های آنان بیان کرد و گفت در این راستا ثابت قدم خواهیم بود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شرق، در سالن جلسات اداره کل راه آهن شرق با حضور مدیر کل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طریق الرضا (ع) از فرزندان شهید و شاغل در این اداره کل با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه قدردانی شد.
مدیر کل راه آهن شرق در این مراسم به صورتلجسه شورای مدیران راه آهن اشاره کرد؛ مبنی براینکه در صورت اخذ مجوز و نیاز نسبت به بکارگیری فرزندان شهدا اقدام خواهد شد؛ و گفت: حمایت از خانواده‌های شهدا را وظیفه خود می‌دانیم.
وی افزود: این اسطوره‌های فراموش نشدنی با اهدا جان خود در راه اعتلای کشور و حفظ آن قدم برداشتند و هیچ چیز نمی‌تواند جای این فداکاری را بگیرد.
محمد پورفخری ادامه داد: روحیات و جوانمردی شهدا و خانواده‌های آنان باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شده و به آن عمل شود و این امر یکی از نیازهای ضروری جامعه امروزی است که می‌تواند بیشتر مشکلات پیش روی ما را حل کند.
وی یاد آور شد: یاد و خاطره شهدا هیچ وقت فراموش نخواهد شد و همیشه در تاریخ ثبت خواهد ماند.
فرمانده پایگاه بسیج طریق الرضا (ع) نیز در این مراسم با تاکید بر جایگاه والا و فراموش نشدنی شهدا و خانواده‌های آنان گفت: این افراد اسطوره‌های جامعه ایران اسلامی هستند که همیشه تاریخ از آنان به نیکی یاد خواهد شد و شهدا و خانواده‌های آنان حق بزرگی بر گردن تک تک افراد این مملکت دارند.
جواد خانی گزارشی از عملکرد پایگاه بسیج طریق الرضا (ع) مستقر در ادراه کل راه آهن شرق نیز ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر