خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا/

مرگ 22دانش آموز در كاروان راهیان نور/ سانحه است پیش می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۸

بالاخره سانحه است گاهی فردی از پله برقی می‌افتد ودچارسانحه می‌شود و گاهی فردی درخیابان، اما این مسئله به این معنی نیست که نباید دقت‌های بیشتری صورت گیرد.

ایلنا - شهركرد: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در واکنش به مرگ ۲۶ دانش آموز در اثر واژگونی اتوبوس راهیان نورگفت: دوستان برای پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای برنامه ریزی کردند اما بالاخره این حادثه پیش آمده، اما به طور حتم کسی مایل نیست که این اتفاق رخ دهد.

ابراهیم سرخیز درگفت‌وگو با ایلنا در این باره گفت: باید ازآقای هژبری معاونت محترم پرورشی دراین زمینه سوال کنید‏ زیرا اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور کاری پرورشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون برای تشیع جنازه دانش آموزان در بروجن هستم‏، افزود: هزار و یک اقدام برای جلوگیری ازوقوع حادثه می‌شود اما متاسفانه حادثه اتفاق می‌افتد اما نمی‌شود گفت که این اتفاق معلول این است که برای اعزام دانش آموزان به راهیان نور برنامه ریزی نشده است.

وی در واکنش به این پرسش که اگر همه امکانات و برنامه ریزی‌ها برای سلامت دانش آموزان شده است پس چرا امسال همانند سالهای گذشته شاهد کشته شدن دانش آموزان هستیم، گفت: بالاخره سانحه است گاهی فردی از پله برقی می‌افتد و دچارسانحه می‌شود وگاهی فردی درخیابان، اما این مسئله به این معنی نیست که نباید دقت‌های بیشتری صورت بگیرد.

سحرخیز همچنین درباره موضع گیری وزیرآموزش وپرورش نسبت به این حادثه مبنی بر اینکه ازمسئولانش بپرسید، گفت: به هرحال اردوی راهیان نور با همکاری بسیج انجام می‌شود اما بهتر است ازآقای هژبری دراین زمینه بپرسید زیرا ایشان اطلاعات بیشتری دارند.

شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس راهیان نور در محور ایذه ـ شهرکرد، ۲۶ نفر از سرنشینان آن کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز