خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:

امنیت در تفرجگاه‌های ایلام مطالبه به حق مردم است

کد خبر : ۸۷۱۸۴

با توجه به آغاز فصل تابستان، نیروی انتظامی با به کارگیری تمام امکانات و در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها سه مأموریت انتظامی، ارشادی و برخورد با افراد متخلف را در دستور کار خواهد داشت.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ایجاد امنیت در تفرجگاه‌های ایلام را مطالبه به حق مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی برای حفظ و برقراری آن تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

به گزارش ایلنا سرهنگ شهاب عزیززاده با اعلام این مطلب گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان، نیروی انتظامی با به کارگیری تمام امکانات و در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها سه مأموریت انتظامی، ارشادی و برخورد با افراد متخلف را در دستور کار خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام به تشدید برخورد با اراذل و اوباش در تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی اشاره کرد و افزود: اکنون کار شناسایی و تشدید برخورد با اراذل و اوباش آغاز شده است.

وی در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های که در همین راستا انجام شده جمع آوری قلیان‌ها از پارک‌ها بوده که با آگاهی و فهم خوب جوانان ایلام و خانواده آن‌ها با موفقیت انجام پذیرفت و این نشان از بلوغ جوانان دارد که قابل تقدیر و تشکر می‌باشد.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: تفرجگاه‌ها باید محلی برای استراحت مردم توأم با آرامش باشد و این مهم با کمک خود مردم و حضور پلیس محقق شده که انشاء الله استمرار خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان خاطر نشان کرد: رضایتمندی مردم هدف اصلی برنامه‌های ما است ودر این راستا تمام تلاش و توان خود را بکار خواهیم بست.

.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز