خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرک استان البرز خبر داد:

فرآورده‌های نفتی از گمرک استان البرز صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۲

اقلامی مانند: ماکارونی، آهن آلات، مبلمان، تخم مرغ،خوراک دام و طیور از گمرک استان البرز به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان و برخی کشورهای آسیه میانه صادر می‌شود.

ایلنا: مدیرکل گمرک استان البرز از اخذ مجوز صادرات فرآورده‌های نفتی از این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، این مطلب را افشین امینی در جریان بازدیدی که مدیرکل استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، به اتفاق مسئولان کمیسیون ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان البرز از واحداهای مختلف ستادی و عملیاتی گمرک و فرودگاه پیام به عمل آوردند بیان کرد.

علی ابراهیمی مدیرکل استان‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در جریان این بازدید ضمن تشکیل جلسه مشترکی با مدیرکل گمرک و مسئولان انتظامی و امنیتی منطقه، مشکلات گمرک استان البرز و دستاورد‌ها و عملکرد این اداره کل را مورد بررسی قرار داد.

افشین امینی مدیرکل گمرک استان البرز نیز در این بازدید با تشریح عملکرد و اقدامات گمرک استان و بیان مشکلات و محدودیت‌های موجود خواستار توجه بیشتر مسئولان کشوری به گمرک استان البرز با توجه به پتانسیل‌ها و امکانات این مرکز شد.

 

صادرات محصولات البرز به کشورهای همسایه

مدیرکل گمرک استان البرز محصولات صادراتی از استان البرز را ماکارونی، آهن آلات، مبلمان، تخم مرغ، خوراک دام و طیور برشمرد که به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان و برخی کشورهای آسیه میانه صادر می‌شود.

به گفته امینی با اقدامات و پیگیری‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و همراهی و موافقت ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز کشور مجوز صادرات فراورده‌های نفتی گمرک استان صادر شده و مجوز دارو و کالاهای بهداشتی و آرایشی نیز در دست پیگیری است.

در این نشست و بازدید میدانی، ابراهیمی مدیرکل استان‌های ستاد ضمن بازدید ۵ ساعته از تمامی بخش‌های گمرک و فرودگاه به همراه مسئولان استان قول مساعد داد که مشکلات گمرک و فرودگاه پیام را از مراجع مربوطه در ستاد و دفتر ریاست جمهوری مورد پیگیری قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز