خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

شهرک صنعتی خصوصی ساوجبلاغ تا اطلاع ثانوی احداث نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۸

شهرک صنعتی خصوصی شهرستان ساوجبلاغ به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز نرسید.

ایلنا: استاندار البرز سه مصوبه مهم جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز را در گفتگو با خبرنگاران تشریح کرد.

به گزارش ایلنا در کرج اصغر عربیان در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعلام تفصیل بودجه استان به دستگاه‌های استان البرز در دو بعد جاری و اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای و نحوه برخورد و مواجه و تکالیف بودجه‌ای به مدیران از جمله مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان البرز بود که مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مقرر شد مدیران کل دستگاه‌های مختلف با بررسی بیشتر، نقطه نظرات خود را گردآوری کرده و در جلسه بعد شورای برنامه ریزی مطرح کنند.

استاندار البرز تصویب طرح جامع شهر طالقان را از دیگر مصوبات این جلسه ذکر کرد و گفت: تصویب طرح جامع شهر طالقان از دیگر مصوبات این جلسه بود که پس از طرح دیدگاه‌های موافق و مخالف این طرح در ‌‌نهایت با اکثریت آراء به تصویب رسید.

عربیان در ادامه سخنان خود از عدم تصویب طرح احداث شهرک صنعتی خصوصی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و یادآور شد: شهرک صنعتی خصوصی شهرستان ساوجبلاغ نیز از دیگر موارد مطرح شده در این شورا بود که به دلایل مختلفی از جمله عدم انطباق با مصوبه هیئت وزیران و جانمایی مناسب و همچنین فقدان تمام شرایط لازم برای احداث آن به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز نرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز