خبرگزاری کار ایران

جشنواره لاله‌ها در البرز آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۰۰

فاز یک آزادراه تهران-شمال تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد/ هدف اصلی جشنواره لاله‌ها؛ عشق و علاقه وافر مردم به طبیعت و رونق صادرات در این بخش است.

ایلنا: پانزدهمین دورۀ جشنواره لاله‌ها با حضور اکبریان (نمایند مجلس شورای اسلامی)، ایران‌نژاد (فرماندار کرج)، جمع کثیری از مدیران اجرایی استان، مسئولین ادارات شهرستان، مسئولین ادارات بخش، اصحاب رسانه و خبرنگاران و مرکز صدا و سیمای استان البرز در باغ لاله گرماب برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، بخشدار آسارا در آغاز افتتاح این مراسم با برشمردن استعدادهای بی‌بدیل و پتانسیل‌های ویژه بخش آسارا گفت: مهم‌ترین جاذبه گردشگری این بخش فاصله زمانی ۲۰ دقیقه‌ای بین برف و باغ لاله‌ها است درحالیکه قلل مرتفع بخش آسارا هنوز پوشیده از برف است.

محسن محمدی بیان داشت: این پانزدهمین جشنواره و سومین دوره برگزاری این جشنواره بعد از استقرار استان البرز است که با همکاری بخشداری، اداره کل گردشگری استان و شرکت مهد لاله‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: ما مدیون زحمات و تلاشهای شرکت مهد لاله‌ها به مدیریت برادران غلامی هستیم که تولیدکنندگان لاله در سطح استان و حتی کشور هستند و این باغ را به صورت پایلوت در اینجا احداث کردند.

وی ادامه داد: این شرکت با جدیتی که در کار خود داشته است مسبب توسعه باغ‌های لاله در منطقه شده است؛ که درحال حاضر در حدود ۱۰ باغ لاله در روستا‌ها دایر شده که اگر مساعدت و همکاری شود، توسعه پیدا خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران و همکاری ادارات مختلف شامل اداره راه، پلیس راه، نیروی انتظامی، بسیج، اورژانس، هلال احمر و اداره کل گردشگری گفت: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مزین نمودن امسال به سال حماسه اقتصادی، ما آماده همکاری هستیم که بتوانیم صنعت گردشگری را که یکی از صنایع درآمدزا و همچنین اشتغال زا است با همکاری و همت ادارات ذیربط؛ این امر مهم را به مرحله ظهور برسانیم.

در ادامه این مراسم عزیز اکبریان (نماینده مردم کرج) ضمن تشکر از هماهنگی و همکاری بخشداری آسارا، اداره کل گردشگری استان البرز و شرکت مهد لاله‌ها اظهار داشت: خوشبختانه همواره در برگزاری چنین جشنواره‌هایی با توجه به جمعیت بالای استان تهران و البرز ما شاهد بازدید علاقمندان بسیار زیادی بودیم و اینگونه فضا‌ها و برگزاری جشنواره‌ها جهت نشاط و تعالی مردم لازم است به همین خاطر بنده وظیفه خود می‌دانم از مدیریت شرکت مهد لاله‌ها که زحمات زیادی کشیدند تا این فضای بسیار زیبا را مهیا کنند تشکر کنم.

اکبریان درادامه از افتتاح فاز یک آزادراه تهران-شمال تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: حسب قول وزیر راه و شهرسازی فاز یک آزادراه تهران – شمال تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد؛ که بازگشایی این محور علاوه بر مرتفع شدن مشکل ترافیک همچنین تردد علاقمندان به اینجاده زیبا را نیز آسان‌تر خواهد نمود.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه حماسه بزرگ ۲۴ خرداد را در پیش داریم، افزود: همه ما باید آماده شویم تا در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در ۲۴ خرداد حضور فعال داشته باشیم.

در ادامه جواد غلامی (مدیر شرکت مهد لاله‌ها) با بیان تارخچه‌ای از این باغ که حدود ۲۵ سال است، هدف اصلی این جشنواره را عشق و علاقه وافر مردم و همچنین تولید و صادران آنکه جنبه اقتصادی خواهد داشت، عنوان نمود.

این جشنواره از تاریخ ۹۲/۲/۹ لغایت ۹۲/۲/۲۰ برگزار می‌شود که در ایام هفته از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۸ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۸ لغایت ۱۳ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز