خبرگزاری کار ایران

در دومین مجمع عمومی یک ماه اخیر خانه مطبوعات استان البرز:

کلیات «اساسنامه ارشاد» به خانه‌های مطبوعات، در استان البرز رای نیاورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۹

با وجود تاکید و اسرار معاون مطبوعاتی ارشاد استان البرز بر تصویب «اساسنامه» مذکور، پس از به رای گذاشتن آن در مجمع عمومی با اکثریت آرا تصویب نشد.

ایلنا: کلیات اساسنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه‌های مطبوعات سراسر کشور، در استان البرز رای نیاورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، ظهر امروز پنجشنبه 21 شهریورماه، در دومین نشست مجمع عمومی خانه مطبوعات استان البرز که به منظور تصویب اساسنامه تهیه و تدوین شده پیشنهادی ارشاد به خانه مطبوعات استان البرز برگزار شد، این اساسنامه با اکثریت آرا، به تصویب نرسید.

گفتنی ست این جلسه با حضور خبرنگاران، سرپرستان دفا‌تر جراید در استان، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری محلی و همچنین معاون مطبوعاتی ارشاد استان البرز و مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، پس از ارائه گزارش عملکرد سالانه، صورت‌های مالی و تصویب بودجه سال جاری خانه مطبوعات استان البرز، توسط مهدی کریمایی رئیس هیئت مدیره این خانه، پس از استماع نظرات موافق و مخالف با کلیات این اساسنامه، به دلیل وجود ایرادات اساسی به کلیات این اساسنامه از جانب ارشاد، با وجود تاکید و اسرار حسین زودبین معاون مطبوعاتی ارشاد استان البرز بر تصویب «اساسنامه» مذکور، پس از به رای گذاشتن آن در مجمع عمومی با اکثریت آرا تصویب نشد.

رئیس خانه مطبوعات استان البرز در پایان جلسه در گفتگو با خبرنگار و سرپرست خبرگزاری ایلنا در استان البرز گفت: از آنجایی که این اساسنامه پاسخگوی نیاز‌ها و دغدغه‌های اصحاب رسانه استان نبود متقابلا در مجمع عمومی هم انتظار نمی‌رفت که رای بیاورد، و خوشبختانه رای هم نیاورد، که با این اتفاق دست ما برای تدوین و تنظیم یک اساسنامه جدید، مطابق با نیاز و ظرفیت‌های مطبوعات استان باز شد.

مهدی کریمایی در پایان خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات استان البرز همچنان با اساسنامه قبلی به کار خود ادامه خواهد داد و امیدواریم پس از انتخابات جدید هیئت رئیسه در آینده‌ای نزدیک با همدلی و تضارب آرا اعضا، یک اساسنامه جامع و کامل مطابق با ظرفیت و قابلیت‌های مطبوعات در این استان، برای خانه محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز