خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری البرز:

در مسیر سیاست‌های ۱۰۰ روزه دولت در تکمیل ظرفیت‌های کشاورزی حرکت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۹

جهاد کشاورزی به منظور اجرایی ساختن مصوبه دولت از طرح‌های دارای اولویت در بخش‌های دام، زنبورداری، گوشت، کشاورزی و... حمایت کند و فعالیت‌های بخش کشاورزی را توسعه بخشد.

ایلنا: مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری البرز بر ضرورت حرکت در مسیر سیاست‌های دولت و تکمیل ظرفیت‌های بخش کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین بغدادی در «بیست و چهارمین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی استان» برضرورت اجرای مصوبات شورای عشایر و ابلاغ آن به تمامی دستگاه‌های استان تأکید کرد و گفت: این مصوبات باید از سوی دستگاه‌های مرتبط اجرایی شود.

وی در ادامه لزوم حفاظت از منابع آب در بخش کشاورزی را محور قرار داد و افزود: از آنجا که توسعه بخش کشاورزی با تأمین آب مورد نیاز در ارتباط تنگاتنگی است، از این رو باید حفاظت از این عنصر حیاتی در حفظ منابع طبیعی و کشاورزی به عنوان مؤلفه‌ای مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های ۱۰۰ روزه دولت در حوزه سیاست‌های اقتصادی و تکمیل ظرفیت‌های موجود؛ تصریح کرد: جهاد کشاورزی به منظور اجرایی ساختن مصوبه دولت از طرح‌های دارای اولویت در بخش‌های دام، زنبورداری، گوشت، کشاورزی و... حمایت کند و فعالیت‌های بخش کشاورزی را توسعه بخشد.

بهره گیری از ظرفیت مجتمع مرغ مادر حصارک با دعوت از سرمایه گذاران، راه اندازی چاه شهرک گلخانه‌ای هشتگرد ظرف مدت یک هفته و ضرورت نظات بر عملکرد شهرداری گرمدره و ورود جهاد کشاورزی کرج در رصد فعالیت‌ها و بهره برداری‌های غیر قانونی از اراضی کشاورزی این بخش از دیگر تأکیدات این مسئول بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز