خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تاکید کرد:

انجام کار مردم در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۹۱

شرکت توزیع برق استان اصفهان در چهار محور اساسی اهداف و برنامه‌های خود را هدایت و راهبری می‌نماید.

ایلنا: حمیدرضا پیرپیران مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در نشست روسای بخش‌های تابعه شرکت شد با اعلام این مطلب افزود: ایجاد و توسعهٔ زیر ساختهای سخت افزاری، زیر ساخت‌های نرم افزاری، زیر ساخت‌های تاسیساتی پست و شبکه و زیر ساخت‌های نیروی انسانی از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت این شرکت بوده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، پیرپیران افزود: در همین راستا و به منظور ایجاد و توسعه زیرساخت‌های سخت افزاری به گونه‌ای عمل شده است که در اقصی نقاط استان اصفهان تمام خدمات بصورت online به مردم و مشترکین عزیز و شریف استان اصفهان ارائه می‌شود. در راستای پیاده سازی زیر ساخت‌های نرم افزاری ایجاد طرح‌های جامع نرم افزاری در کلیهٔ واحد‌های شرکت اعم از مشترکین، مالی، مهندسی، منابع انسانی و بهره برداری مورد نظر شرکت بوده است که این اقدام بخوبی انجام گردیده است.

وی افزود: رویکرد شرکت در پیاده سازی نرم افزار‌های جامع، شفاف سازی و ساده سازی روند ارائه خدمت به مردم بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: در زمینهٔ ایجاد زیر ساخت نیروی انسانی جذب کار‌شناسان در حوضه‌های گوناگون شرکت و اصلاح ساختار نیروی انسانی در دستور کار شرکت قرار گرفته و اقدامات خوبی نیز انجام شده است به نحوی که نسبت نیرو‌های کار‌شناسی تا پایان سال ۹۱ به ۴۶ درصد رسیده است.

در راستای ایجاد زیر ساخت‌های تاسیساتی استفاده از فن‌آوری‌های نوین و استفاده از سامانه‌های هوشمند برای کلیهٔ کار‌شناسان در تمام نقاط کاری شرکت فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز