خبرگزاری کار ایران

رییس كل دادگستری استان اصفهان تشریح کرد:

اقدامات صورت گرفته دادگستری در هفته قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۴۷

غلامرضا انصاری رئیس كل دادگستری استان اقدامات صورت گرفته توسط دادگستری كل استان اصفهان و حوزه‌های وابسته و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان در هفته قوه قضاییه را تشریح کرد.

ایلنا: غلامرضا انصاری رئیس کل دادگستری استان اقدامات صورت گرفته توسط دادگستری کل استان اصفهان و حوزه‌های وابسته و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان در هفته قوه قضاییه را به این شرح بیان داشت:

۱- سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه مورخ ۷/۴/۹۲ رییس کل دادگستری استان تعیین وگزارش کامل و جامعی از عملکرد و فعالیت‌های دادگستری استان و ادارات تابعه و همچنین قوه قضاییه در یکسال گذشته ارائه و برنامه‌ها و خدمات مدون آینده دستگاه قضایی تشریح شد، در ضمن تأکید شد محور سخنرانی‌ها در کلیه حوزه‌های قضاییه اجراء بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و همچنین نگاه قوه قضاییه در برخورد با جرایم خشن و دقت در جرایم خرد و اقدامات قوه قضاییه در خصوص جرایم اقتصادی در دستور کار قرار گیرد.

۲- هماهنگی لازم جهت حضور گسترده همکاران اداری و قضایی در نماز جمعه مورخ ۷/۴/۹۲ به عمل آمد.

۳- در خصوص معرفی قضات و کارمندان نمونه و ارسال اسامی آن‌ها به مبادی ذیربط مقرر شد واحد ارزشیابی قضات و معاونت اداری مالی و پشتیبانی دادگستری استان اقدام لازم را معمول دارند.

۴- رییس کل دادگستری استان به اتفاق دادستان عمومی وانقلاب اصفهان و رؤسای حوزه‌های قضایی و ادارات تابعه هر کدام بطور جداگانه طی تنظیم یک جدول زمانبندی در طول ایام هفته قوه قضاییه اقدام به برگزاری نشستهای مطبوعاتی با حضور خبرنگاران و نمایندگان اصحاب رسانه نموده و مسؤولان ضمن ارائه آمار و عملکرد، فعالیتهای خود را در یکسال گذشته تشریح و به سؤالات خبرنگاران پاسخ گفتند. در دادگستری مرکز استان نیز نشست ۳ ساعته مطبوعاتی با حضور رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و بیش از ۳۵ تن از خبرنگاران تشکیل شد.

۵- ظرفیتهای صدا وسیمای مرکز استان با حضور مسؤولان دستگاه قضایی استان در برنامه‌های زنده رادیو، تلویزیونی به منظور تبیین عملکرد و برنامه‌های قوه قضاییه و پاسخ به سؤالات مردم، مورد بهره برداری حداکثری قرار گرفت.

۶- میز گرد تخصصی تلویزیونی با حضور رییس کل و دادستان عمومی وانقلاب در سیمای مرکز استان برگزار و اجراء شد.

۷- تبلیغات شهری با نصب ۵ عدد بیلبرد در پنج میدان اصلی شهر و همچنین نصب پوستر‌ها و تراکت‌های تبلیغی و بنرهای هفته قوه در سطح ساختمانهای دادگستری و نمای بیرونی آن‌ها انجام شد.

۸- مسؤولان قضایی استان در تاریخ ۳/۴/۹۲ به همراه رؤسای سازمان‌های وابسته به دستگاه قضایی استان با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

۹- نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه در طبقه همکف دادگستری مرکز استان راه اندازی و وکلای ماده ۱۸۷ در واحدهای ارشاد و معاضدت مستقر و به راهنمایی و مشاوره قضایی رایگان عموم پرداختند.

۱۰- روحانیون و تنی چند از معاونان دادگستری در ۱۰ مسجد شاخص شهر هنگام نماز مغرب وعشاء به سخنرانی و گفتگوی با مردم پرداختند.

۱۱- طی مراسمی با شکوه در شب هفتم تیر پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد سید اصفهان از خانواده‌های معزز شهدای ۷ تیر و شهدای منتصب به دادگستری استان تجلیل بعمل آمد گفتنی است سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان نماینده محترم ولی فقیه در امور بنیاد شهید و ایثارگران بود.

۱۲- پیام‌ها و جملات حضرت امام و مقام معظم رهبری در خصوص هفته قوه قضاییه جهت استفاده در سربرگهای مکاتبات اداری به کلیه واحد‌های تابعه ارسال شد.

۱۳- مسؤولین دستگاه قضایی استان در طول ایام این هفته با مردم ملاقات حضوری داشته ودر خصوص رفع مسایل ومشکلات قضایی ایشان اقدام نمودند.

۱۴- نامگذاری ایام هفته قوه قضاییه از طریق

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز