خبرگزاری کار ایران

با ثبت رکورد بی سابقه در تولید ماهیانه

تولید در فولاد هرمزگان۶/۹۲ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۱

علاوه بر افزایش تجربه، بهبود تامین مواد اولیه، قطعات یدکی و نیز کاهش توقفات اضطراری از جمله عوامل کسب این رکوردها بوده است.

ایلنا: مدیرعامل فولاد هرمزگان از ثبت رکورد بی‌سابقه تولید ماهیانه 80 هزار و 869 تن تختال خبر داد و گفت: این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶/۹۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان مرتضی آقاجانی یادآور شد: پس از رکورد شکنی طی فروردین امسال در اردیبهشت ماه نیز برای دومین ماه رکورد تولید آهن اسفنجی و تختال در کارنامه افتخارات شرکت فولاد هرمزگان ثبت شد.

وی با اشاره به این که کارخانه احیاء مستقیم این شركت نیز طی اردیبهشت ماه موفق به ثبت ركورد تولید ۱۳۲ هزار و ۴۷۷ تن آهن اسفنجی شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش نشان می‌دهد، تصریح کرد: ثبت رکورد ۳۵ ذوب ریخته‌گری نیز از دیگر افتخارات کسب شده در فولاد هرمزگان است.

وی علاوه بر افزایش تجربه، بهبود تامین مواد اولیه، قطعات یدکی و نیز کاهش توقفات اضطراری را از جمله عوامل کسب این رکوردها بیان کرد و گفت: فولاد هرمزگان در سال جاری به طور مداوم و برنامه‌ریزی شده تولید محصول خود را با رعایت تمام استانداردهای لازم افزایش و روانه بازار کرده تا به نیاز بازار پاسخ دهد. بنابراین تولید در این مجتمع با تامین مواد اولیه و انرژی مورد نیاز با قدرت ادامه داشته و توزیع محصول استراتژیک شركت متناسب با نیاز بازار مصرف انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز