خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

عدم اجرای قول‌های احمدی‌نژاد دلیل مشکلات آب یزد و اصفهان است

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۳

مردم اصفهان با مشکلات آب آشامیدنی در ماه‌های آینده مواجه خواهند شد/ آب زاینده رود در آینده‌ای نزدیک برای شرب مردم کرمان نیز برده شود.

ایلنا: عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی بیان کرد: عدم اجرای قول‌های احمدی‌نژاد دلیل مشکلات آب استان یزد و اصفهان شده است.

عوض حیدر‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا، در رابطه با مشکل آب زاینده رود با استان‌های همجوار گفت: این مشکلات از آنجایی آغاز شد که مدیریت منابع آب و مدیریت ملی در یک اقدام غیر کار‌شناسی پراکنده شد.

وی در ادامه بیان داشت: احمدی‌نژاد در سفرهای استانی از جانب خود قول‌هایی به مردم داده ولی از انجام آن‌ها باز مانده است و این خود دلیلی بر ایجاد مشکل آب یزد و اصفهان شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: به دلیل اینکه رئیس جمهور قول‌هایی به مردم داده ولی نتوانسته آنها را عملیاتی کند امروز مردم استان‌های چهارمحال بختیاری کرمان یزد و اصفهان مطالبات آب را از دولت خواستارند.

نماینده شهررضا بیان داشت: اگر روال مسئله آب در استان‌های مرکزی به همین صورت پیش رود،مردم اصفهان در ماههای آینده با مشکلات آب آشامیدنی‌مواجه خواهند شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برای حل مشکل آب مناطق مرکزی کشور نشستی را با حضور معاونین وزیر کشور و نیرو با اعضای هیات رئیسه مجلس و برخی از نمایندگان استان‌های مرکزی در مجلس برگزار کردیم  و در این نشست به جمع بندی رسیدیم و قرار است برای رسیدن به حل مشکل آب این مناطق در این استان‌ها اجرایی شود.

حیدر‌پور گفت: قرار شده است آب زاینده رود در آینده‌ای نزدیک برای شرب مردم کرمان نیز برده شود و مردم این استان نیز از آب زاینده رود بهره‌مند شوند و این امر باعث شده تا کشاورزان اصفهانی برای تامین آب خود با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز