خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان دستورالعمل تعطیلی ۵ شنبه‌ها را ابلاغ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۸

در این دستورالعمل ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شهر اصفهان از تاریخ ۱/۸/۹۱ تا ۲۸/۱۲/۹۱ تغییر کرد/ ساعات کار مراکز بهداشتی، درمانی شبانه روزی، بیمارستان‌ها فوریتهای پزشکی و امدادی و نیز مراکز نظامی و انتظامی و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی طبق روال گذشته است.

اصفهان – ایلنا: استاندار اصفهان دستورالعمل مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران را به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا ذاکر اصفهانی در این دستورالعمل از تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی شهر اصفهان از تاریخ ۱/۸/۹۱ تا ۲۸/۱۲/۹۱ خبر داد.

استاندار اصفهان اعلام کرد: به منظور پیشگیری و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی بویژه آلودگی هوا و اثرات زیان بخش ناشی از آن، با تعطیلی روزهای پنجشنبه ساعت کاری دستگاههای اجرایی شهر اصفهان از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت تا ۱۵ تعیین می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به تنظیم ساعت کاری باقیمانده در شش روز هفته براساس موازین قانونی با استفاده از آیین نامه دورکاری اقدام کنند.

ذاکر اصفهان همچنین در مورد ساعات کار مراکز بهداشتی، درمانی شبانه روزی، بیمارستان‌ها فوریتهای پزشکی و امدادی و نیز مراکز نظامی و انتظامی و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی افزود: ساعت کاری این مراکز طبق روال گذشته است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در مورد بانک‌ها با هماهنگی ستاد مرکزی حداقل ۵۰ درصد شعب باید در روز پنجشنبه فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان با توجه به وظایف محوله و رعایت الزامات مربوطه می‌تواند حسب مورد تصمیم گیری و نسبت به اجرای این دستورالعمل اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز