خبرگزاری کار ایران

«دیدار یار» منتشر شد

کد خبر : ۸۵۹۸۳

دیدار سالانه مردم آذربایجان شرقی در سالروز این قیام شکوهمند با ولی معظم فقیه اینک به یکی از اعیاد ملی آذربایجان تبدیل شده است.

ایلنا: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار نشریه «دیدار یار» ویژه دیدار مردم غیور آذربایجان با مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن ۵۶ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی گفت: نشریه «دیدار یار» با توجه به جایگاه ویژه مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار سالانه مردم آذربایجان شرقی در سالروز این قیام شکوه‌مند با ولی معظم فقیه اینک به یکی از اعیاد ملی آذربایجان تبدیل شده است، افزود: این نشریه به صاحب امتیازی استانداری آذربایجان شرقی و حوزه هنری استان آذربایجان شرقی منتشر شده و مدیر مسئولی آن را مهدی اسماعیلی، مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی بر عهده دارد.

وی گفت: این نشریه در قطع خشتی به زیور طبع آراسته شده و بخش‌هایی از پیام‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، آیت ا... شبستری و استاندار آذربایجان شرقی در خصوص این قیام تاریخی در آن درج شده است.

میلانی ادامه داد: متن سخنرانی مقام عظمای ولایت در دیدار سال ۹۲، شعر خوانده شده توسط مردم، مصاحبه با شاعر و آهنگساز، مقاله در خصوص قیام ۲۹ بهمن و آلبوم تصاویر به انضمام فلوچارت‌ها و شیوه نامه‌های اجرایی دیدار از مطالب این نشریه است.

علاقمندان جهت دریافت این نشریه می‌توانند به حوزه هنری آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز