خبرگزاری کار ایران

زیر نظر بازیکن و کاپیتان اسبق تراکتورسازی برگزار می‌شود:

کلاس‌های آموزشی حرفه‌ای و اختصاصی فوتسال در خانه کارگر تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۴۰

خانه کارگر تبریز با ایجاد سالن ورزشی کارگران و استقبال خوب کارگران، برنامه‌های متعددی را در زمینه‌های مختلف ورزشی فرهنگی در آن به مورد اجرا گذاشته و در آینده در صدد توسعه آن است.

ایلنا: کلاس‌های آموزشی حرفه‌ای و اختصاصی فوتسال در خانه کارگر تبریز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: این کلاس‌های آموزشی با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگی ورزشی کارگران در تابستان ۹۲ برگزار می‌شود.

کریم صادق‌زاده افزود: این کلاس‌ها زیر نظر ناصر ساعی بازیکن و کاپیتان اسبق تراکتورسازی و مربی و سرمربی تیم‌های پایه تراکتورسازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: خانه کارگر تبریز با ایجاد سالن ورزشی کارگران و استقبال خوب کارگران، برنامه‌های متعددی را در زمینه‌های مختلف ورزشی فرهنگی در آن به مورد اجرا گذاشته و در آینده در صدد توسعه آن است.

لازم به ذکر است علاقمندان جهت ثبت نام در کلاس‌های آموزشی فوتسال خانه کارگر تبریز می‌توانند روزهای فرد از از ساعت ۱۱ صبح تا۱۴ بعد از ظهر به سالن ورزشی خانه کارگر واقع در خیابان حجتی، خیابان ظهیری، جنب دانشگاه خانه کارگرتبریز مراجعه و یا با شماره تماس ۲۸۲۷۰۹۰تماس حاصل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز