خبرگزاری کار ایران

اتمام گازرسانی به شهرک گلخانه ای منطقه آزاد ارس تا بهمن ماه

کد خبر : ۲۳۵۸۹

بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در زمینی بمساحت 140 هکتار طراحی شده است و با اتمام گازرسانی آن عملیات اجرایی احداث واحدها با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

ایلنا- تبریز:مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از اتمام پروژه گازرسانی به بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در منطقه آزاد ارس تا بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نفل از روابط عمومی و امور بین املل سازمان منطقه آزاد ارس صادق نجفی در حاشیه نشست با مدیر کل گاز استان آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در زمینی بمساحت 140 هکتار طراحی شده است و با اتمام گازرسانی به این شهرک تا 2 ماه دیگر عملیات اجرایی احداث واحدها با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

نجفی با اشاره به اینکه این طرح در قالب 101 واحد 5 هزار مترمربعی با سرمایه گذاری بیش از چهارصد میلیارد ریال اجرا خواهد شد تصریح کرد: این پروژه، بزرگترین مجتمع گلخانه ای در کشور بوده و تاکنون 52 هکتار به فارغ التحصیلان و سرمایه گذاران ایرانی،هلندی و ترکیه ای واگذار شده است.

وی تصریح کرد یکی دیگر از مزیت های این طرح عدم پرداخت عوارض گمرکی به مواد اولیه و سازه های گلخانه ای پیشرفته با تکنولوژی روز است که کمک شایانی برای توسعه تولید محصولات گلخانه ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز