خبرگزاری کار ایران

فریبا بداغی:

کاراته‌کاها بر اساس شایستگی به اردوی تیم ملی راه می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۲۹

با توجه به فرصت 2 ماهه برای آماده سازی تیم ملی تا حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، دو مرحله اردو را تا پیش از پایان سال برگزار می‌کنیم

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: کاراته‌کاها بر اساس شایستگی تکنیکی و تاکتیکی به اردوی تیم ملی راه می یابند.

به گزارش ایلنا، فریبا بداغی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای اینکه فرصت کمی برای اعلام اسامی کاراته‌کاهای شرکت کننده در بازی‌های کشورهای اسلامی داریم در اولین مرحله اردو یک دوره مسابقه انتخابی دوره ای برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی برای کشورهای اسلامی که پیش تر برگزار شد، در هر وزن 2 نفر انتخاب شدند و قرار است نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور هم به جمع اردونشینان اضافه شوند و با نفراتی که در تیم ملی در مسابقات سال گذشته حضور داشته اند مسابقه بدهند.

بداغی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقه انتخابی، نفرات اول برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی می شوند و نفرات دوم و سوم هم در اردو باقی می‌مانند.

وی گفت: نفراتی که قبلاً در اردو بوده اند با نحوه انجام تمرینات و برنامه‌ها آشنایی دارند اما برای نفرات جدیدی که به اردو راه پیدا می کنند برنامه تمرینی متفاوتی خواهیم داشت تا هم سطح سایرین شوند.

بداغی ادامه داد: با توجه به فرصت 2 ماهه برای آماده سازی تیم ملی تا حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، دو مرحله اردو را تا پیش از پایان سال برگزار می‌کنیم اما بعد از عید تمرینات به صورت تخصصی و فنی دنبال خواهد شد.

بداغی درخصوص مهمترین حریفان تیم ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: مصر، مراکش، الجزایر، تونس و ترکیه کشورهای قدرتمندی هستند که کاراته‌کاهای خوبی هم دارند و مهمترین رقیبان ما به شمار می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز