خبرگزاری کار ایران

فاطمه ارژنگی:

اولین بازی برای ما ارزشی به اندازه پیروزی داشت

کد خبر : ۳۲۲۷۴

امیدواریم با ارایه یك بازی خوب نتیجه قابل توجهی را در دومین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان كشور كسب كنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به كمبود بازیكن و شرایط نامناسب تیم، باخت در اولین بازی لیگ برتر دور از انتظارنبود.

به گزارش ایلنا، فاطمه ارژنگی كه تیمش در اولین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال بانوان كشور مقابل تیم فوتسال بانوان تربیت بدنی شهریار با نتیجه 2 بر صفر، شكست را پذیرا شد عنوان كرد: تمام بازیكنان با همدلی سعی در ارایه یک بازی خوب داشتند و تمام توان خود را برای حفظ آبروی فوتسال استان گذاشتند و بهتر از آن چیزی كه فكر می‌كردیم عمل كردند.

وی با اشاره به كمبود بازیكن در تیمش اظهار داشت: شكست با اختلاف 2 گل آن هم در خانه حریف با تفاوت زیادی كه از نظر بازیكن و شرایط با تیم شهریاری داشتیم در اولین بازی برای ما ارزشی به اندازه پیروزی داشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی در خصوص دیدار بعدی تیمش در روز جمعه 15 دی‌ماه مقابل تیم فوتسال بانوان دلیجان بیان داشت: این تیم اولین دیدار خود را مقابل نماینده اصفهان با نتیجه 8 بر 4 باخته و باتوجه به اینكه تازه از لیگ دسته یك به لیگ برتر صعود كرده حریف دشواری برای ما خواهد بود.

ارژنگی با اشاره به مشخص نبودن محل برگزاری این مسابقه تیمش که قرار است در ساعت 10 روز جمعه هفته جاری برگزار شود، افزود: درخواست داده‌ایم این دیدار در سالن شهید بهشتی مشهد انجام شود كه امیدواریم با ارایه یك بازی خوب نتیجه قابل توجهی را در دومین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان كشور كسب كنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز