خبرگزاری کار ایران

صدیقه کعبی‌زاده:

رشد والیبال بانوان به رشد مربیان وابسته است

asdasd
کد خبر : ۲۹۹۴۲

در راستای پیشرفت دانش مربیان بانو در استان‌های مختلف کشور و با بهره‌گیری از ظرفیت های علمی و تخصصی موجود اقدام به برگزاری این کارگاه‌ها کرده‌ایم.

نایب رییس امور بانوان فدراسیون والیبال از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح مربیان کشور و معرفی بهترین مربیان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، صدیقه کعبی‌زاده در خصوص این برنامه‌ها گفت: در راستای پیشرفت دانش مربیان بانو در استان‌های مختلف کشور و با بهره‌گیری از ظرفیت های علمی و تخصصی موجود اقدام به برگزاری این کارگاه‌ها کرده‌ایم.

وی افزود: این کارگاه‌های تخصصی با با حضور مربیان تیم ملی بانوان با محتوای آموزش سیستم‌های پیشرفته، حملات ترکیبی، تاکتیک‌ها و شناخت پست‌های تخصصی، طراحی تمرین، شاخص‌های انتخاب بازیکنان و‌... در سطح کشور برگزار می‌شود که گرگان میزبان اولین کارگاه از 29 آذرماه بود. این کارگاه‌ها در ادامه در استان‌های کرمانشاه، اصفهان، خوزستان، زنجان و تهران برگزار می‌شود که توسط خانم‌ها یادآور، صادقی و شعبانیان اداره می‌شود.

نایب رییس امور بانوان فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه رشد والیبال بانوان به رشد مربیان وابسته است، گفت: بدون شک پرورش بازیکنان نخبه مستلزم وجود مربیان حرفه‌ای است که در این راستا تلاش می‌کنیم علم روز والیبال دنیا را به مربیان خود در سطح کشور انتقال دهیم. البته در سال آینده بانوان در کلاس‌های سطح یک و دو بین المللی هم شرکت می‌کنند.

کعبی زاده در ادامه در خصوص برگزاری کلاس های داوری هم افزود: برای یکسان‌سازی دانش مدرسان و شیوه آموزش در دوره‌های تربیت داور اقداماتی هم انجام شده است.‌برگزاری کلاس‌های بازآموزی داوری، ارتقای درجه، معرفی افراد واجدالشرایط استان‌ها برای شرکت در دوره‌های داوری بین المللی در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی هم گفت: اردوی انتخابی تیم ملی بانوان از 29 دی ماه تا 6 بهمن ماه برگزار می‌شود که 25 بازیکن منتخب(به استثنا بازیکنانی که قبلا در تیم ملی عضو بوده‌اند) به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند تا در یک زمان‌بندی 7 روزه در اردو شرکت کنند. البته از آنجا که مربیان تیم ملی باید از مهارت‌های تکنیکی بالایی برخوردار باشند تست تکنیک و مهارت ویژه مربیان منتخب کشور از دیگر اقداماتی است که تا پایان سالجاری انجام می‌شود و مربیان برتر از نظر سطح مهارت‌های فردی در اجرای تکنیک‌های والیبال معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز