خبرگزاری کار ایران

با انجام ۶ مبارزه در هر گروه؛

صدرنشینان لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان کاراته مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۴

مرحله دوم لیگ‌های جوانه و آینده سازان کاراته دختران در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

مرحله دوم لیگ‌های جوانه و آینده سازان کاراته دختران در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در گروه یک آینده سازان هیات کاراته آذربایجان شرقی به 3 پیروزی دست یافت. در این هفته تیم آذربایجان شرقی ابتدا 12 بر 11 از سد هیات کاراته فارس گذشت، سپس موفق شد دانشگاه آزاد اسلامی را با نتیجه نزدیک 11 بر 10 شکست دهد و در سومین دیدار شهید شکوهی را 18 بر 4 برد تا با 9 امتیاز در صدر قرار گیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی، تیم شهید شکوهی را 23 بر صفر مغلوب کرد و هیات کاراته فارس را 17 بر 6 برد و 6 امتیازی شد و در رده دوم ایستاد. بازی تیم‌های هیات کاراته فارس با شهید شکوهی مسابقه دیگر این گروه بود که 20 بر 3 به نفع تیم فارس خاتمه یافت.

در گروه دوم، مقاومت بسیج 9 امتیازی شد و در مکان نخست جدول رده بندی این گروه ایستاد. مقاومت بسیج 16 بر 5 هیات کاراته کرمانشاه را شکست داد، کوبه اوزاکا را 23 بر صفر مغلوب کرد و در مقابل هیات کاراته مازندران 16 بر 5 به برتری رسید. در این گروه هیات کاراته مازندران 14 بر 6 مغلوب شیتوریو کوبه اوزاکا شد، هیات کاراته کرمانشاه 15 بر 7 از سد هیات کاراته مازندران گذشت و شیتوریو کوبه اوزاکا مقابل هیات کاراته کرمانشاه 15 بر 7 به پیروزی رسید. شیتوریو کوبه اوزاکا با 6 و هیات کاراته کرمانشاه با 3 امتیاز تیمهای دوم و سوم جدول رده بندی این گروه هستند.

در لیگ جوانه و در گروه یک تیم علمدار کربلا 17 بر 3 مقاومت بسیج را برد، مهر البرز ا 13 بر 8 مغلوب کرد و در مقابل هیات کاراته همدان به برتری 14 بر 6 دست یافت تا با 9 امتیاز در صدر بایستد. در سایر دیدارهای این گروه، مهر البرز موفق شد 14 بر 6 مقابل هیات کاراته همدان پیروز شود، مقاومت بسیج 18 بر 4 هیات کاراته همدان را مغلوب کرد و دیدار تیمهای مقاومت بسیج با مهر البرز 13 بر 8 به سود تیم مقاومت خاتمه یافت. در این گروه پس از تیم علمدار کربلا،مقاومت بسیج و مهر البرز به ترتیب با 6 و 3 امتیاز دوم و سوم شدند.

در گروه دوم، دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با کسب 3 پیروزی صدرنشین این گروه باشد. تیم دانشگاه ابتدا 23 بر صفر هیات کاراته مازندران را برد، 12 بر 10 باشگاه قاسمی را مغلوب کرد و 16 بر 5 هم مقابل تیم جوانه به برتری رسید. باشگاه قاسمی هم با دو پیروزی که بدست آورد با 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. باشگاه قاسمی 18 بر 4 تیم جوانه را شکست داد و 21 بر یک هم هیات کاراته مازندران را برد. دیدار تیم‌های جوانه با هیات کاراته مازندران هم 11 بر 10 به سود تیم مازندران پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز