خبرگزاری کار ایران

پرویز مظلومی:

دوست دارم استقلال برنده بازی با صبا باشد

asdasd

بحث استقلال همیشه برای من جداست/دوست دارم صمد مرفاوی شایستگی‌هایش را در صبا ثابت کند.

سرمربی سابق تیم استقلال گفت: بازی استقلال مقابل صبا یکی از بازی‌های زیبای لیگ برتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی با اشاره به رویارویی آبی پوشان با این تیم در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: من از حضورم در هر دو تیم استقلال و صبای قم خاطرات خوش زیادی دارم ولی به هر حال بحث استقلال همیشه برای من جداست و در هر جایی هستم دوست دارم استقلال سربلند باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که علاقمند است در این بازی چه تیمی برنده شود، عنوان کرد: طبعا دوست دارم استقلال برنده بازی باشد و به روند رو به رشدش ادامه دهد اما دوست دارم اتفاقی بیفتد که صمد مرفاوی هم بتواند در ادامه لیگ برتر شایستگی‌هایش را در صبا ثابت کند.

مظلومی تاکید کرد: هم امیر و هم صمد از بازیکنانی بودند که در سال‌های دور شاگردم بودند و به طور حتم قابلیت‌های فراوانی در عرصه مربیگری دارند. این دو در گذشته با هم همکاری هم داشته‌اند و از نوع تفکرات هم شناخت خوبی دارند.

وی در ادامه متذکر شد: فکر می‌کنم روز دوشنبه یکی از بازی‌های زیبای لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم.

مظلومی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد جدیدی برای حضور در لیگ برتر دارد یا خیر، گفت: من هرگز جزو آن دسته از مربیانی نیستم که پیشنهاداتم را در بوق و کرنا کنم. پیشنهاداتی در این 10 هفته آغازین وجود داشته اما من فعلا ترجیح می‌دهم بیرون باشم و در فرصت مناسب‌تری تصمیم‌گیری کنم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز