خبرگزاری کار ایران

آدم روراستی هستم؛

خسوس: پیشنهاد ایران فوق‌العاده بود، پذیرفتم

asdasd

دورنمای فوتسال ایران را بسیار خوب می‌بینم و از یک هفته ایران مقابل روسیه را به دقت آنالیز کردم بازیکنان ایران نشان دادند شرایط خوبی دارند.

مدیرفنی جدید تیم ملی فوتسال با اشاره به حضورش در تیم ملی ایران گفت: وقتی از سوی ایران با این پیشنهاد رو به رو شدم باید اذعان کنم پیشنهاد فوق‌العاده‌ای بود و بنا به شرایط و شناختی که از آن داشتم این پیشنهاد را قبول کردم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خسوس کاندلاس در نشست خبری صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال بابیان این مطلب اظهارکرد: تیم‌های خوبی در فوتسال جهان مانند برزیل، پارگوئه و روسیه وجود دارند که پیشرفت های زیادی را در فوتسال داشته اند. چند مدعی هم وجوئد دارد مثل پرتغال آرژانتین من بازی های آنها را دیده‌ام آنها رقیبان اصلی ایران در جام جهانی خواهند بود.

وی ادامه داد: وقتی متوجه شدم ایران باید در جام جهانی با برزیل بازی کند برایم موقعیت جالبی بود چو.ن من آنجا سال ها کار کردم و حالا باید با ایران مقابل این تیم بازی کنم و دوست دارم در مرحله نیمه نهایی این تیم را ببریم و به فینال صعود کنیم.

خسوس در مورد اینکه دیر به ایران آمده گفت: این موضوع تقصیر خودم است بخاطر یک سری مشکلات خانوادگی دیر به ایران آمدم. باید زودتر می امدم اما از چند ماه قبل فوتسال ایران و بازیکنان ایرانی را زیر نظر داشتم از تیرماه صانعی فیلم‌های زیادی در اختیار من قرار داده از فوتسال ایران که آنها را به دقت تماشا می کنم.آشنایی خوبی پیدا کردم اما ورزش یک مقوله ای است که به روز حرکت می کند و از گذشته کمک می گیریم اما باید بدانیم که الان چه باید بکنیم. من اگر به ایران آمدم به این دلیل بود که ایران را قبول داشتم و باور دارم که ایرانی می تواند به موفقیت های بیشتری دست یابد. من دورنمای فوتسال ایران را بسیار خوب می‌بینم و از یک هفته ایران مقابل روسیه را به دقت آنالیز کردم بازیکنان ایران نشان دادند شرایط خوبی دارند.

وی تاکید کرد: مدیرفنی در فوتسال مدت زمان زیادی نیست که اجرا می شود. من خودم بنا به سمینارها و کلاسهایی که برگزاری کردم کار جمعی را بلد هستم. روی همین اصول هم با اقای صانعی همکاری خواهم کرد. من در اسپانیا شرایط کاری مناسبی داشتم اما چون ایران را باور داشتم پذیرفتم بیایم در 3 سال گذشته در تیم خاصی مربی گری نکردم اما دائما در کلاس ها و سمیناهای مختلفی برنامه های فوتسال را پیگیری می کردم.هیچگاه به دنبال حضور در تیم هایی مانند بارسلونا و غیره نبودم از شرایط کاری‌ام راضی هستم. من مربی نیستم بهانه‌گیر باشم. مربی یک کار فنی دارد که باید آن را اجرا کند ما وقت کمی داریم اما سعی می کنیم کارمان را به نحو احسند پیش ببریم.

وی درخصوص ضعف‌های ایران گفت: ما باید مسابقات و فیلم های بازی ها را ببنیم و آنالیز کنیم و با شناختن ضعف ها تلاش کنیم که آنها را کاهش دهیم. در همین ارتباط باید برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم منم اینجا هستم که تا حد امکان به علی صانعی کمک کنم تا رو به رشد حرکت کنیم. ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و وقت زیادی نداریم.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: هر کشوری سبک و شیوه خاص خودش را دارد و هر مربی که می‌آید باید خودش را با آن شرایط وفق دهد. به هر جهت بازیکنان فوتسال ایران در جهان شناخته شده‌اند. ما باید سبک فوتسال ایران را ارتقا دهیم، نه اینکه از روی برزیل و اسپانیا کپی‌برداری کنیم. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم در فوتسال کنونی دنیا کارهایی که در دفاع انجام می‌شود بیشتر مورد توجه است چراکه دفاع باید پویا باشدع نه اینکه کمترین تحرکی از خود نشان ندهد.

خسوس همچنین اضافه کرد: بازیکنان ایرانی باید به خود باوری برسند که ما می‌توانیم با احترام به حریفان به مقام‌های بالایی دست یابیم. من یک مربی هستم که دوست دارم شما من را به عنوان یک فرد رو راست بپذیرید، اینطور نیستم که الان به یک شیوه صحبت کنم و زمانی که می‌خواهم از ایران بروم لحن صحبت‌هایم تغییر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز