خبرگزاری کار ایران

رویانیان و دوستانش به پرسپولیس خیانت کردند؛

ابراهیمی: پرسپولیس نیاز به گرگ‌های گرسنه دارد

asdasd

جالب است آقایان پس از شکست مقابل سپاهان بحث مسمومیت بازیکنان و کادرفنی را مطرح کردند در حالی که همین تیم در دوران سلامت کامل خود هم حرفی برای گفتن نداشت.

پیشکسوت و مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه سرنوشت استیل آذین در انتظار این تیم است، گفت: پرسپولیس برای موفقیت نیاز به گرگ‌های گرسنه دارد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با شکست‌های پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: این برای همه طببیعی شده است. جالب است آقایان پس از شکست مقابل سپاهان بحث مسمومیت بازیکنان و کادرفنی را مطرح کردند در حالی که همین تیم در دوران سلامت کامل خود هم حرفی برای گفتن نداشت.

وی افزود: نکته جالب‌تر این که پرسپولیس مسموم شده بهتر از پرسپولیس سالم بازی می کرد و دیروز برخلاف بازی‌های گذشته توانست چند موقعیت را روی دروازه حریف خود ایجاد کند. من معتقدم که ضعف اصلی این تیم خط هافبک آن است که در طول 33 سال گذشته خط هافبک به این ضعیفی در پرسپولیس ندیده‌ام.

مربی سابق پرسپولیس افزود: اینکه بخواهیم غیبت علی کریمی در این تیم را بهانه شکست مقابل سپاهان کنیم هم صحیح نیست چراکه پرسپولیس با علی کریمی هم مقابل تیم های مختلفی باخته بود. ژوزه در بازی با سپاهان مهدی مهدوی‌کیا را در پست هافبک وسط به کار گرفته بود که شاید در کل تاریخ فوتبالی‌اش اولین بار بود در این پست بازی می کرد.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت شوم استیل آذین، پرسپولیس را تهدید می کند، گفت: اوضاع پرسپولیس به حدی وخیم شده شده که بعید است کسی بتواند آن را به حال و روز گذشته برگرداند. شما به تیم‌هایی نظیر فجر، نفت، سایپا و صبای قم نگاه کنید و تعداد بازیکنان جوان آنها را بشمارید. شاید من از ترکیب این 4 تیم به سختی 4 بازیکن را بشناسم اما همین بازیکنان بی نام و نشان هم اکنون در لیگ برتر آقایی می کنند.

ابراهیمی با تاکید براینکه رویانیان و همه آن کسانی که پرسپولیس را در ابتدای کار بستند به این باشگاه خیانت کردند، گفت: جنس بازیکنان پرسپولیس جور نیست. این تیم هر زمان صاحب توپ می شود هیچ برنامه‌ای ندارد. نمی‌دانم چه مشکلی برای پرسپولیس به وجود آمده که همه بازیکنانی که فصل گذشته در تیم‌های خود ستاره بوده‌اند اکنون به بازیکان بی مصرفی برای پرسپولیس تبدیل شده اند. کریم انصاری فرد، شهاب گردان و محمد قاضی بازیکنانی بودند که فصل گذشته برای تیم های خودبسیار موفق ظاهر شدند اما در پرسپولیس به بازیکنان درجه چندم تبدیل شده‌اند.

مربی اسبق پرسپولیس در رابطه با حضور یحیی گل محمدی در کادرفنی پرسپولیس هم گفت: نمی دانم این دیگر چه سیقه‌ای است. متاسفانه شرح وظایف در پرسپولیس مشخص نیست و هیچ تضمینی برای موفقیت این تیم با یحیی گل محمدی هم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این پرسپولیس نیازمند بازیکنان جوان است و تا زمانی که تکیه تیم بر بازیکنان کنونی باشد راه به جایی نخواهد برد. این تیم نیاز به گرگ‌های گرسنه برای بازی دارد و اگر نمی تواند چنین بازیکنانی پیدا کنند بیایند تا من چند بازیکن خوب را به آنها معرفی کنم.

ابراهیمی همچنین با تاکید براینکه دعای خیر پشت مدیران پرسپولیس نیست، گفت: در دو فصل گذشته نزدیک به 5 میلیارد تومان پول صرف حضور مربیان خارجی بی مصرف دراین تیم شده در حالی که بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس همچنان از این باشگاه طلب دارند. جای تاسف است که خانواده مرحوم سبزی همچنان به دنبال طلب خود هستند و در کنار آن من و بسیاری دیگر مطالبات چند سال گذشته خود را دریافت نکرده‌ایم.

وی در پایان گفت: من پیشنهاد می کنم رویانیان علی پروین را به عنوان مدیرفنی در پرسپولیس به کار گیرد و یک کادر فنی ایرانی مثل پیروانی، استیلی، خاکپور، خودبنده و پرویز کماسی را برای این تیم انتخاب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز