خبرگزاری کار ایران

بهتر از فجر سپاسی بودیم؛

صالح: حضور عمران‌زاده در خط حمله تاکتیک بود

asdasd

در مقاطعی هم دیده‌ایم در تیم ملی کی‌روش از هادی عقیلی که یک مدافع است در خط حمله استفاده کرده است.

مربی تیم استقلال بعد از توقف این تیم مقابل فجر شهید سپاسی گفت: بازی بسیار سختی بود اما بهتر از حریف ظاهر شدیم ولی متاسفانه فقط در گلزنی ناموفق بودیم.

مجید صالح در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: ما در دیدار مقابل فجر سپاسی به مانند بازی گذشته با سیستم 2-4-4 بازی کردیم و دو مهاجم در خط حمله قرار دادیم تا در حملاتی که روی دروازه حریف داریم بتوانیم به گل دست یابیم اما متاسفانه با وجود اینکه نسبت به حریف بازی بهتری را ارایه دادیم امادرگلزنی ناموفق بودیم.

وی با اشاره به حنیف عمران‌زاده در خط حمله گفت: این یک تاکتیک از سوی کادر فنی بود که یک تفکری پشت سر آن است. ما در گذشته هم از حنیف در خط حمله استفاده کرده بودیم و در این مسابقه هم امیر قلعه‌نویی تشخیص داد برای استفاده از قدرت سرزنی عمران‌زاده از او در خط حمله استفاده کند. در مقاطعی هم دیده‌ایم که در تیم ملی کی‌روش از هادی عقیلی که یک مدافع است در خط حمله استفاده کرده است.

صالح با اشاره به تشویق فرهاد مجیدی در جریان دیدار استقلال مقابل فجر شهید سپاسی گفت: هواداران حق دارند هر بازیکنی را دوست دارند تشویق کنند و من نمی‌توانم در این مورد دخالتی داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز