خبرگزاری کار ایران

ندیدن اصغری‌مقدم و نظری شایعه است؛

صانعی: پرونده حضور هیچ بازیکنی در تیم ملی بسته نشده است

اصلا بسته شدن پرونده تیم ملی بی‌معنی است. هر بازیکنی شانس دعوت شدن دارد ضمن اینکه این لیست اعلام شده فقط مربوط به بازی دوستانه با روسیه است.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پرونده حضور هیچ بازیکنی در تیم ملی بسته نشده است و احتمال دعوت بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نشده‌اند همچنان وجود دارد.

علی صانعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اگر به لیست جدید تیم ملی نگاه کنید خواهید دید که بازیکنانی به تیم ملی دعوت شده‌اند که از یک سال و نیم قبل عملکردشان زیر ذره بین ما بوده است و اعلام این اسامی برخلاف برخی اظهارنظر‌ها هرگز محدود به جام ملت‌های آسیا نمی‌شود و باید گفت که نفرات با کار کار‌شناسی دعوت شده‌اند.

وی با حمایت از میانگین سنی پایین تیمش گفت: استفاده از این همه بازیکن جوان در جام جهانی ریسک نیست و جوان بودن تیم در جام ملت‌های آسیا ارتباطی با کسب عنوان سومی ایران نداشته است.

صانعی خاطر نشان کرد: من به همکاری بازیکنان، جایگیری‌ها، شرکت در حمله و دفاع و... نگاه کردم که این نفرات را دعوت کردم در حالی که برخی فقط به گل زدن و یا نزدن یک بازیکن توجه می‌کنند. بازیکنان جوانم در جام ملت‌ها هم عملکرد خوبی داشتند و به طور مثال حمید احمدی، اسماعیل‌پور همینطور صمیمی، بهادری خیلی خوب بودند و اگر از نفراتی چون مهدی جاوید استفاده کمتری کردم به خاطر آسیب دیدگی بود که برای وی در‌‌ همان بازی‌های دور مقدماتی پیش آمد و نشد که بیشتر از او استفاده کنم. همچنین حسین طیبی که در بازی با تایلند مجبور به بیرون آوردنش شدم چراکه با لگد کارت قرمز دار دروازه‌بان حریف نقش بر زمین شد و مجبور به تعویضش شدم.

صانعی با بیان اینکه امکان اشتباه کردن بازیکنان جوان در رقابت‌های معتبر وجود دارد اظهار داشت: باید بگویم هر بازیکنی می‌تواند اشتباه کند و مسن و جوان نمی‌شناسد، مگر بازیکن با تجربه‌ای چون محمد کشاورز اشتباه نمی‌کند؟

علی صانعی شایعه بسته شدن پرونده تیم ملی بر روی اصغری مقدم و مجید لطیفی را رد کرد و گفت: اصلا بسته شدن پرونده تیم ملی بی‌معنا است. هر بازیکنی شانس دعوت شدن دارد ضمن اینکه این لیست اعلام شده فقط مربوط به بازی دوستانه با روسیه است.

وی به تکذیب مصاحبه‌ای که در آن گفته بود هرگز نظری و اصغری مقدم را ندیده است یاد آور شد: این‌ها همه شایعه است. اگر فایل صوتی صحبت‌های من وجود دارد بیاورند. متاسفانه برخی فقط به تولید حاشیه فکر می‌کنند.

صانعی افزود: اتفاقا من بازی اصغری مقدم را در بازی مقابل منصوری دیدم که خوب بازی کرد و از بازی‌اش جلوی راه ساری هم پرسیدم که خوب بود. او پارسال هم برای یک دوره دعوت نشد اما دیدید که برای آسیایی مجددا دعوت شد.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: در لیست جدید تیم قصد فرصت دادن به جوان‌ها بدون استرس از آلترناتیو‌ها وجود دارد. در این لیست یک سری بازیکن جوان را دعوت کردیم که بیایند و با تمام وجود بازی کنند که هم ما توانایی‌هایشان را محک بزنیم و هم کاملا برای خودشان محرز شود که می‌توانند در تیم ملی مفید باشند یا نه.

وی ادامه داد: بازیکنان را طوری دعوت کرده‌ایم که بازیکن روی نیمکت نفر اولی نداشته باشد و بدون استرس از تعویض هر چه در توان دارد را به نمایش بگذارد تا بعدا اگر به عقب برگشتیم و نفر قبلی او را در این پست استفاده کردیم نگوید شانسی برای رقابت نداشته و یا استرس تعویض شدن داشته‌اند.

علی صانعی در خاتمه در خصوص شمسایی یادآور شد: وحید شمسایی بر روی حرف خود ایستاده و تا وقتی او تیم انتخاب نکند به تیم ملی دعوت نخواهد شد. ما اصولی در کسوت مربیگری داریم که به آن اعتقاد داریم، همانطور که شمسایی هم اعلام کرده اصولی دارد و اشکالی هم ندارد. من حرف خود را می‌زنیم و روی حرف خود می‌ایستیم و ایشان هم حرف خودش را می‌زند و باید بگویم که شمسایی تا وقتی تیم نداشته باشد به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز