خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس را شکست می‌دهیم؛

درودگر: پیمانه ریاست کفاشیان پر شده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۲۹

اگر من می‌خواستم شخصی را به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب کنم قطعا حسین شمس را انتخاب می کردم و از دانش فنی او بهترین بهره را می بردم.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی با تاکید بر اینکه پیشگو نیست، اعلام کرد که پیمانه ریاست کفاشیان در فدراسیون فوتبال پر شده است.

صادق درودگر درگفت‌وگو باخبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین شرایط تیم فوتبال ملوان در تعطیلات نیم فصل گفت: عملا ما تعطیلاتی نداشته‌ایم چون قرار است چهارشنبه در جریان جام حذفی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برویم و پس از آن هم دوباره رقابت‌های لیگ برتر از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: در همین تعطیلات چند روزه ما پس از توافق با هادی تامینی این بازیکن را از تیم فوتبال سپاهان اصفهان به خدمت گرفتیم و قرار است طی روزهای آتی نیز یک بازیکن خارجی را به ترکیب تیم خود اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در رابطه با دیدار حساس ملوان و پرسپولیس درجریان جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: ما از هر لحاظ آماده‌تر و بهتر از پرسپولیس هستیم و باید پیروز این دیدار باشیم. متاسفانه اخیرا برخی آقایان که نظم تیمشان را در بی نظمی تیم حریف می‌بینند برای دیدار پرسپولیس و ملوان حاشیه‌هایی درست کردند و آرامش ما را به هم ریختند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های لازم برای شکست پرسپولیس را در نظر گرفته‌ایم و اگر اسیر حوادث بازی نشویم مطمئن باشید پیروز این دیدار خواهیم بود.

درودگر در ادامه به حضور سیدرضا افتخاری در راس کمیته فوتسال اشاره کرد و گفت: افتخاری یکی از مدیران خوب ستادی ورزش کشور است اما نمی‌دانم درحوزه اجرا ایشان چقدرخوب باشد. من فکر می‌کنم اگر وی بتواند یک آشتی ملی را در فوتسال به وجود آورده و تمام افرادی که به دلایلی واهی از تیم ملی کنار گذاشته‌اند را به این تیم بازگرداند می‌تواند آینده خوبی را برای این رشته رقم بزند.

وی تصریح کرد: البته یکی از اقدامات مهم دیگری که افتخاری باید در برنامه‌های خود قرار دهد این است که باشگاه‌های خوبی مثل فولاد ماهان، شن سا ساوه، فیروز صفه اصفهان و صدرای شیراز را یک بار دیگر به فوتسال و لیگ برتر این رشته بازگرداند.

رئیس سابق کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که ایا حضور سیدرضا افتخاری در راس کمیته فوتسال موفقیت این رشته را تضمین می کند، گفت: برخی مواقع بهتر است انسان در خصوص مواردی اظهار نظر نکند اما اگر من می‌خواستم شخصی را به عنوان رئیس این کمیته انتخاب کنم قطعا حسین شمس را انتخاب می کردم و از دانش فنی او بهترین بهره را می بردم.

وی همچنین در رابطه با حضور عباس ترابیان در کنار کمیته فوتسال گفت: حضور یا عدم حضور ترابیان دیگر اهمیتی ندارد چون او در طول این همه سال هر آن چیزی که در توانش بوده به کار گرفته و نتیجه آن را هم دیده است. برای ما اکنون پیش از هر چیز تعامل مهم است و نباید این فضا را دوباره به تقابل تبدیل کنیم.

درودگر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا باشگاه ملوان تصمیمی برای تیم‌داری در فوتسال ندارد، گفت: اگر فصل آینده‌ای باشد و زنده باشیم قطعا اولین پیشنهادی که به هیات مدیره باشگاه ملوان برای فصل آیندهخواهم داد این خواهد بود که این باشگاه نیز در فوتسال تیم داری کند.

وی همچنین در رابطه با صحت پیش بینی اش در خصوص رفتن کفاشیان اظهار کرد: من فکر می‌کنم یک زمانی می‌رسد که می‌گویند پیمانه آدم‌ها پر می‌شوند و اکنون هم به نظر می‌رسد پیمانه ریاست کفاشیان پرشده است. من پیشگو نیستم ولی همیشه با در کنار هم قرار دادن جزئیات یک اتفاق می‌توانم آن را پیشگویی کنم. مثلا 4 روز قبل از بازی با ازبکستان گفتم که ایران می‌بازد یا پیش بینی پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل کره را کرده بودم. ضمن آنکه قبل از بازی های تیم ملی فوتسال در جام جهانی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده بودم که شاگردان علی صانعی ازگروه خود هم صعود نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز