خبرگزاری کار ایران

پاسخ عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی به بنا؛‌

جوادی: اسلحه روی سر محمد بنا برای ماندن نمی‌گذاریم

asdasd

خطیب دوست دارد محمد بنا بماند اما در غیر این صورت هم مطمئن باشید که کشتی فرنگی ایران تعطیل نخواهد شد. ما اکنون در کشتی فرنگی دنیا صاحب عنوان و جایگاه هستیم و نمی خواهیم این جایگاه را از دست بدهیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه کسی از محمد بنا نخواسته بدهی‌های فدراسیون کشتی را بدهد، تاکید کرد که برای ماندن این مربی اسلحه روی سرش نخواهیم گذاشت.

ابراهیم جوادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به صحبت‌های محمد بنا که مدعی است با سرپرست کنونی فدراسیون کشتی حاضر به همکاری نیست، گفت: به نظرم محمد بنا حق دارد و مختار است هرکاری که می خواهد انجام دهد. من فکر می‌کنم فدراسیون کشتی پیش از المپیک تمام هم و غم خودش را صرف موفقیت کشتی ایران در این رقابت‌ها کرد و طبیعی است در این راه با بدهی‌هایی هم مواجه شود.

وی افزود: بنا مثل همه ما می‌داند که فدراسیون کشتی بانک نیست و منبع درآمدی هم ندارد. خطیب یک مدیر اجرایی است که باید از جانب وزارت ورزش پول در اختیارش قرار بگیرد تا او نیز خرج کشتی کند. این را هم فراموش نکنیم خود خطیب هم هنوز نمی‌داند رییس است یا نه.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی تصریح کرد: مگر فدراسیون کشتی در دوره‌های یزدانی خرم و طالقانی بدهی نداشته است. ما نباید خطیب را مقصر ایجاد این بدهی‌ها بدانیم ضمن آنکه کسی هم از محمد بنا نخواسته که بدهی های فدراسیون را از جیبش پرداخت کند. بدهی همیشه در ورزش ما بوده و به محض تامین منابع مالی پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محمد بنا مشکلات مالی را بهانه رفتنش نکرده، گفت: من نمی دانم بنا چه هدفی را دنبال می‌کند و آیا ادعاهای او به حق است یا نه. اما این را بدانید که ما در فدراسیون کشتی نمی‌توانیم اسلحه روی سر او گذاشته و در راس فدراسیون کشتی او را نگه داریم.

جوادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با شرایط کنونی بقای خطیب در راس فدراسیون کشتی باشد، اظهار کرد: به نظر من خطیب یک مدیر با سابقه و توانمند است که از زمان حضورش در راس فدراسیون کشتی عملکرد موفقی داشته است. او در طول مدت حضورش زحمات بسیار زیادی برای کشتی کشید و فکر می‌کنم باز گرداندن خادم به کشتی یک شاهکار از سوی او بود.

این عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی در واکنش به این سوال که آیا رفتن محمد بنا برای کشتی فرنگی ما یک فاجعه نیست، گفت: شاید یک فاجعه باشد اما صحیح نیست که ما هم فقط به او تکیه کنیم. من می دانم که خطیب دوست دارد محمد بنا بماند اما در غیر این صورت هم مطمئن باشید که کشتی فرنگی ایران تعطیل نخواهد شد. ما اکنون در کشتی فرنگی دنیا صاحب عنوان و جایگاه هستیم و نمی خواهیم این جایگاه را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه محمد بنا اکنون خسته است و با مرور زمان نظرش تغییر خواهد یافت، در رابطه عدم برگزاری لیگ کشتی فرنگی در ایران گفت: ما همیشه به دنبال برگزاری لیگ فرنگی بوده‌ایم اما کسی حاضر به شرکت در این رقابت‌ها نیست چه باید کرد. البته من اطمینان دارم که بعد از درخشش کشتی فرنگی ایران در المپیک اغلب استان‌ها میل به برگزاری لیگ فرنگی و تشکیل تیم خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز