خبرگزاری کار ایران

محسن کاوه:

نفرات جایگزین ثامن چیزی از نفرات اصلی کم ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۸۳

تیم كشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار در صدر جدول گروه A رقابت‌های لیگ برتر كشتی كشور قرار دارد

سرمربی تیم كشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار عنوان كرد: در بازی با تیم كشتی سایپا تنكابن نفرات جایگزین نشان دادند چیزی از توانمندی های نفرات اصلی کم ندارند.

به گزارش ایلنا، محسن كاوه پس از پیروزی 6 بر یك تیمش مقابل تیم كشتی سایپا تنكابن از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر كشتی كشور اظهار داشت: علیرغم استفاده نكردن از حسن رحیمی و مهدی تقوی دو ملی‌پوش تیم در بازی با سایپا دیگر كشتی‌گیران تیم با عملكرد خوبشان نتیجه دلخواه تیم را كسب كردند.

وی با اشاره به بازی هفته پایانی تیمش در روز پنجشنبه 7 دی ماه مقابل تیم كشتی صدرای زیرآب عنوان كرد: زمان زیادی برای استراحت پس از بازی با تیم صدرای زیرآب برای ادامه مسابقات در دور بعد نداریم.

سرمربی تیم كشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار با اشاره به قطعی شدن حضور تیمش در دور بعد رقابت‌ها اظهار داشت: باید در دیدار هفته آخر در زیرآب با یك برنامه‌ریزی مناسب از نفرات دوم استفاده كنیم تا كشتی‌گیران برای بازی‌های صبح و بعد از ظهر روز سه شنبه 12 دی‌ماه در دور پایانی از شرایط ایده‌آل برخوردار باشند.

گفتنی است، تیم كشتی ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در صدر جدول گروه A رقابت‌های لیگ برتر كشتی كشور قرار دارد و برای شناختن حریفان دور پایانی باید منتظر دیدارهای هفته آخر بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز