خبرگزاری کار ایران

پس از عبور از سد منچسترسیتی؛

مورینیو: رئال ژنتیک فصل گذشته خود را بازیافته است

asdasd

راموس بازی نکرد، چون مربی تیم تصمیم گرفت که او بازی نکند.ما در مورد یک بازیکن فوق العاده صحبت می کنیم. شما در خلق دردسر، متخصص هستید ولی سرخیو راموس هیچ مشکل انضباطی ای ندارد.

آقای خاص از برد تیمش راضی و خوشحال به نظر می‌رسد و معتقد است که تیمش روحیه اش را همچون سال گذشته بازیافته است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو در پایان دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی در جمع خبرنگاران گفت:«در ذهنم کامپیوترهایی را تصور می کردم که آماده اند تا دوباره اخباری را چاپ کنند. جشن و شادی مهم نیست و آنچه مهم است، خود بازی است. کسانی که عاشق فوتبال هستند، از این بازی لذت می برند.من از تیمم احساس غرور می کنم، کاملا مستقل از نتیجه ای که به دست می آید. تصور می کردم که شاید اوضاع در مسیر صحیحش پیش نرود و حتی شاید در بازی سه شنبه ببازیم ولی مقتدرانه جنگیدیم؛ نه مثل بازی با ختافه و سویا. مهم این است که بدانیم زمانی که بازیکنان چیزی را می خواهند، می توانند.»

تغییر بدنه تیم درمقایسه با بازی با سویا، سوژه دیگری بود که مورینیو درموردش صحبت کرد:« در بازی سویا بازیکنانی بودند که حتی یک توپ را هم بازیابی نکردند و در پایان بازی کاملا خسته بودند.سه شنبه شب اوضاع کاملا برعکس بود و تیمی متعهد را شاهد بودیم. ما بازی را تحت کنترل درآوردیم و سیتی در طول نیمه اول به دروازه ما نرسید. ما دو گل دریافت کردیم ولی به کارمان ادامه دادیم. من در تاریخ باشگاه رئال مادرید کسی نیستم، ولی این حق را دارم که بگویم که هواداران رئال این را می خواهند. این شادی بزرگی برای همه ما بود. ما دی.ان.ای پارسال را بازیابی کردیم. حالا 3 امتیاز داریم و بازی آخرمان درمرحله گروهی را در خانه برگزار می کنیم.»

او در مورد نیمکت نشینی سرخیو راموس گفت:« راموس بازی نکرد، چون مربی تیم تصمیم گرفت که او بازی نکند.ما در مورد یک بازیکن فوق العاده صحبت می کنیم. شما در خلق دردسر، متخصص هستید ولی سرخیو راموس هیچ مشکل انضباطی ای ندارد. فقط واران و په په برای این بازی در شرایط بهتری بودند.»

مورینیو درادامه گفت:« هواداران تعهد بازیکنان تیم را ملاحظه کردند. رئال مادرید این است؛ ممکن است ببازی ولی تا پایان باید مبارزه کرد.»

مورینیو معتقد است که رئالی ها آن بازی تماشایی ای که مقابل بارسلونا به نمایش گذاشته بودند را بازیافتند:« ما در سوپرکاپ به قهرمانی رسیدیم و بازی فوق العاده ای را ارائه دادیم. پانزده روزی که برای برگزاری بازیهای ملی، لیگ تعطیل بود، خیلی سخت بود و تمرکز بازیکنان بنا به دلایل زیادی تمرکزشان به هم ریخت.»

مورینیو ادامه داد:« تیم ما درگروه سختی است و بعید می دانم که بتوانیم مثل پارسال با 18 امتیاز به دور بعد برسیم. سیتی می خواست یک امتیاز بگیرد و در نیمه اول خیلی تدافعی بازی کرد. مانچینی در نیمه دوم تغییراتی اعمال کرد و بازی را باز کرد. از همین رو من هم جایگاه خدیرا و آلونسو را تغییر دادم. نتیجه بازی، با تصمیمات مربیان تیم تغییر کرد.همه چیز مرا نگران می کند ولی فکر می کنم که تیمی مثل رئال نباید بگوید که من فلان جام را برده ام و حالا دیگر جام نمی خواهم. رئال باید برای تمام جام ها بجنگد. باید برای کسب همه جامها مبارزه کرد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز