خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

مسابقات جام آزاد فوتوالی مردادماه آغاز خواهد شد

کد خبر : ۸۸۷۲۸

طی برنامه ریزی صورت گرفته بین انجمن فوتوالی و مسئولان هیات های انجمن های ورزشی استانها، پنج مسابقه آزاد کشوری طی چهارماه آینده برگزار خواهد شد.

 

دبیر انجمن فوتوالی گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته بین انجمن فوتوالی و مسئولان هیات های انجمن های ورزشی استانها، پنج مسابقه آزاد کشوری طی چهارماه آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا"محمد یعقوبی" افزود: با هماهنگی صورت گرفته، مسابقات آزاد فوتوالی مردادماه در تبریز، شهریور ماه در اراک و گرگان، مهرماه در کرمان و آبان ماه در یزد انجام خواهد گرفت و تاریخ دقیق این رقابتها نیز بزودی از طریق سایت انجمن، اطلاع رسانی می شود.

وی در ادامه گفت: با برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته آموزش، قبل از برگزاری این مسابقات دوره های توجیهی داوری و مربیگری فوتوالی نیز در همان استانها برگزار می شود.

یعقوبی در پایان یادآور شد: با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان که از تاریخ 28 تا 31 شهریورماه در برزیل انجام می شود، نفرات مستعد و منتخب از سوی کمیته فنی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد و از آنجائیکه درحال حاضر باشگاه رسمی فوتوالی در کشور راه اندازی نشده، قرار است تیم ملی در قالب تیم باشگاهی به این پیکارها اعزام شود.

عنایت ویژه انجمن راگبی به مسابقات لیگ؛

استانهای فعال در راه اندازی باشگاهها اهتمام کنند

انجمن راگبی اعلام کرد: تمامی مسابقات رده آقایان در سال 92 بصورت باشگاهی برگزار می شود و استانهای فعال در راگبی باید در راه اندازی باشگاهها اقدام کنند.

باشگاههای علاقه مند به حضور در رقابتهای لیگ باید تا سی ام تیرماه جاری فرمهای مربوط به حضور در رقابتهای سالجاری را دریافت نمایند.

این انجمن تاکید کرد که بزودی مسئول سازمان لیگ راگبی معرفی می شود و برای لیگ 92 جوایز نقدی در نظر گرفته خواهد شد.

بمنظور شرکت در رقابتهای "رنکینگ" بیس بال کاپ

ملی پوشان ایران به تفلیس اعزام می شوند

تیم ملی بیس بال ایران روز چهارم مردادماه راهی تفلیس می شود تا سه بازی در مسابقات "رنکینگ" بیس بال کاپ با این تیم اروپایی داشته باشد.

این دیدارها در تاریخهای 5، 7 و 9 مردادماه در شهر تفلیس مرکز گرجستان برگزار خواهد شد.

انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان اسامی نفرات اعزامی به گرجستان را به این شرح اعلام نمود:

مهرداد حاجیان از تهران (سرمربی) – سید علی امامزاده از بوشهر (مربی) – مهدی بهرامپور از کرمان (مربی) – جلیل چنگیزی از سمنان – مجید محمدی از قم – ابوالفضل امجد از قم – ایمان خلیق از قم – شهرام ملکی از کرمان – علیرضا حسنی از کرمان – شهریار حصاری از خراسان رضوی – سعید باطنی از اصفهان – رضا شبانی از بوشهر – حسام عارف زاده از بوشهر – یاسین شریفی از بوشهر – کیوان رانا از تهران – مجید پاشوی از تهران – محمد طرفه نژاد از تهران – اصغر وقاری از تهران – احمد رانگا از تهران – همایون همتی (سرپرست)

ضمنا اسامی داوران اعزامی نیز به این شرح است:

حمید رضا مایلی – محسن احمدی – عبدالرضا مایلی – محمد حسین شاه محمودی – امین صابر ماهانی

شرکت "گنجینه هنرمندان قالی خوبان" اسپانسر تیم اعزامی به گرجستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز