خبرگزاری کار ایران

حمله تند بهداد سلیمی به رضازاده و باقری؛

چوب رفیق‌بازی آقایان را می‌خوریم/منطق ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۶۹

ما 5 وزنه‌بردار المپیکی چوب رفیق‌بازی باقری و رضازاده را می‌خوریم. آنها نه منطق دارند و نه حاضرند این مشکلات حل شوند. ما منتظر دولت جدید و وزیر ورزش و جوانان جدید هستیم تا مشکل‌مان را حل کند.

قوی‌ترین مرد جهان در حمله‌ای تازه به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و سرمربی تیم ملی همه مصیبت‌های وزنه‌برداران المپیکی را رفیق بازی کوروش باقری و حسین رضازاده خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بحث جدل و درگیری مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری و علی‌الخصوص کوروش باقری با 5 تن از وزنه‌برداران المپیکی در حالی همچنان ادامه دارد که سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در آخرین گفت و گوی خود با یکی از خبرگزاری‌ها صحبت در مورد مشکلات موجود را بی فایده دانسته و این بدان معنی است که کوروش باقری به نوعی قلم قرمز خود را روی نام آنها کشیده و می‌خواهد با جوان‌ترها راهی مسابقات جهانی لهستان شود.

بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان و دارنده مدال طلای المپیک لندن که به نوعی مطرح‌ترین وزنه‌بردار المپیک کنار رفته از اردوی تیم ملی است، در واکنش به صحبت‌های کوروش باقری به خبرنگار ایلنا گفت: هنوز هیچ اقدام و صحبتی برای بازگشت ما به اردوی تیم ملی انجام نشده و بعید است که به زودی هم اتفاقی بفتد.

وی ادامه داد: بگذارید یک نکته را به شما بگویم. ما 5 وزنه‌بردار المپیکی چوب رفیق‌بازی کورورش باقری و حسین رضازاده را می‌خوریم. آنها نه منطق دارند و نه حاضرند این مشکلات حل شوند. ما منتظر به روی کار آمدن دولت جدید و وزیر ورزش و جوانان جدید هستیم تا مشکل‌مان را حل کند.

سلیمی همچنین گفت: ما به صورت انفرادی تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم و آمادگی بسیار خوبی هم داریم.

مشکلات بی‌شمار وزنه‌برداران المپیکی که از چند ماه پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد گویا قرار نیست در طول عمر دولت دهم حل و فصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز