خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

مهدی رضایی سرمربی تیم‌های ملی سپک تاکرا شد

کد خبر : ۸۲۵۹۳

مهدی رضایی یکی از مربیان جوان و با آتیه سپک تاکرا ایران از سوی رییس انجمن این رشته به عنوان سرمربی تیم های ملی برگزیده شد.

دومین گردهمایی خانواده بزرگ دارت کشور به مناسبت میلاد با سعادت تنها منجی بشریت حضرت صاحب الزمان امام مهدی (عج) روز شنبه اول تیرماه در سالن اجتماعات کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری با حضور کلیه مدیران،مسولان ورزشکاران،روسای کمیته های ورزشی دارت سراسر کشور برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، مهدی شایسته دبیر انجمن دارت کشور با بیان این مطلب گفت: این گردهمایی ساعت 18 روز شنبه در کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری و با هدف تبادل نظر در خصوص توسعه ورزش دارت،گزارش عملکرد فصل 92-1391، اعلام برنامه های سال آینده، تقدیر و تجلیل از ورزشکاران قهرمان کشور و... برگزار می شود.

وی همچنین ادامه داد: در این مراسم از بازیکنان با اخلاق کشور، برترین وبلاگ‌های تخصصی دارت و برترین کمیته دارت کشور تقدیر و تشکر خواهد شد.

شایسته با بیان این که خانواده بزرگ و فرهنگی دارت کشور خود میزبانان این مراسم هستند، از تمامی فعالان و دوست داران این ورزش مفرح برای شرکت در این مراسم دعوت کرد تا با حضور پرشور خود هرچه بیشتر به این مراسم غنا بخشند.

گفتنی است آدرس مراسم مذکور به شرح ذیل است:

اتوبان بعثت، پل فداییان اسلام،جنب پارک بعثت،انتهای خیابان صابونیان، جنب مجتمع تجاری اداری نور، سالن اجتماعات کانون فرهنگی ورزشی شهید مطهری

مهدی رضایی سرمربی تیم های ملی سپک تاکرا شد

مهدی رضایی یکی از مربیان جوان و با آتیه سپک تاکرا ایران از سوی رییس انجمن این رشته به عنوان سرمربی تیم های ملی برگزیده شد. سهراب آزاد طی حکمی مربی جوان سپک تاکرا ایران را به عنوان سرمربی جدید تیم های ملی برگزید.

در حکم مهدی رضایی آمده است: "نظر به آنکه جنابعالی در عرصه ورزش کشور و رشته زیبا و مفرح سپک تاکرا فردی شناخته شده هستید، انجمن این رشته پس از بررسی های کلی تشخیص داد تا جنابعالی هدایت تیم های ملی را برای رقابت های بین المللی پیش رو بر عهده بگیرید و در اسرع وقت برای تشکیل تیم ملی قوی جهت حضور در رقابت های بین المللی دست بکار شوید.امید آن است که با درایت و تجربیات ارزنده جنابعالی، سپک تاکرا ایران در عرصه های بین المللی بتواند خوش بدرخشد و ملی پوشان بتوانند پرچم پر افتخار ایران اسلامی عزیزمان را در میادین مختلف به اهتزاز در آورند."

رضایی دارای مدرک فوق لیسانس تربیت بدنی است و از سال 1382 در رشته سپک تاکرا به عنوان بازیکن و مربی فعالیت دارد.

مسئول کمیته آلیش استان بوشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی و سرپرست انجمن آلیش، مسئول کمیته آلیش استان بوشهر منصوب شد. دلداده مهرباندر این حکم، "شکوفه رستم زاده" را به سمت مسئول کمیته آلیش این استان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: "امیدوارم با هماهنگی رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان و با بهره گیری از توانمندی های پیشکسوتان و جذب نوجوانان و جوانان در توسعه ورزش کشتی با کمربند (آلیش) استان موفق و موید باشید. توفیق روز افزون شما را از خداوند متعال خواهانیم."

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز