خبرگزاری کار ایران

باید مسابقات تداركاتی داشته باشیم؛

نفرزاده: بازی آسانی مقابل رقبا نخواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۴

نیازمند به دیدارهای تداركاتی با تیم‌های قدرتمند در سطح دنیا هستیم. اولین دیدار ما در مسابقات جهانی 31 مردادماه خواهد بود.

مسابقات والیبال جوانان جهان روز گذشته قرعه‌كشی شد كه تیم ملی كشورمان با آرژانتین، ژاپن، استونی و مكزیك همگروه است.

سرمربی تیم ملی جوانان كشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص این قرعه‌كشی گفت: مسابقات جوانان جهان با حضور 20 كشور از قاره های مختلف جهان قرار است برگزار شود. نماینده‌های هر قاره در گروه های مختلف قرعه‌كشی شدند و در این قرعه‌كشی در گروه دوم قرار گرفته‌ایم كه تیم‌های قدرتمندی در آن حضور دارند.

فرهاد نفرزاده درخصوص تیم‌های حاضر در گروه ایران گفت: آرژانتین بسیار قدرتمند است و بر روی رده‌های پایه خود سرمایه‌گذاری زیادی داشته است. تیم ژاپن سال گذشته در مسابقات آسیایی قهرمان شده، استونی هم هفته گذشته بلغارستان و آلمان را شكست داده بود. مكزیك هم جزو تیم‌های قدرتمند به حساب می‌آید. با این تفاسیر قطعا كار بسیار سختی خواهیم داشت. برای صعود نیازمند برنامه مناسب هستیم.

وی درخصوص بازیكنان تیم ملی گفت: هر 4 بازی كه مقابل تیم‌های همگروهی خواهیم داشت بسیار سخت خواهد بود و مطمئن باشید بازی آسانی نخواهیم داشت. اردوی سوم امروز به پایان می‌رسد و بازیكنان رو به رشد هستند و برنامه‌ها را به خوبی انجام می‌دهند. تمرینات خوبی داشتیم و البته نیازمند انجام دیدارهای تداركاتی با تیم‌های ملی جوانان قدرتمند در سطح دنیا هستیم. اولین دیدار ما در مسابقات جهانی 31 مردادماه خواهد بود.

نفرزاده درخصوص تیم ملی بزرگسالان كه قرار است در لیگ جهانی حضور پیدا كند نیز گفت: به نظر من این تیم هم در قرعه‌كشی بسیار سختی قرار گرفته است. همگروهی با تیم‌های قدرتمند جهان برای آنها بسیار سخت خواهد بود. البته تیم ملی كشورمان از این مسابقات تجربیات بسیار ارزشمندی را كسب خواهد كرد. مطمئن هستم تیم ملی بزرگسالان با حضور ولاسكو در این مسابقات نتایج خوبی كسب خواهد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز