خبرگزاری کار ایران

بازیکنان را ممنوع‌المصاحبه نکرده‌ایم؛

ماجدی: تشویق فرهاد مجیدی جای تعجب ندارد!

asdasd

هواداران حق دارند بازیکنی را که دوست دارند تشویق کنند/یک بازیکن نمی‌تواند در ورزشی مانند فوتبال تعیین‌کننده باشد.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به تشویق فرهاد مجیدی در جریان مسابقه این تیم مقابل فجر شهید سپاسی گفت: اینکه چرا هواداران او را تشویق می‌کنند باید از خود هواداران پرسید اما به نظر من هیچ‌گاه یک بازیکن نمی‌تواند نتیجه یک بازی را تعیین کند.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: هواداران یک بازیکن را دوست دارند و او را تشویق می‌کنند و این جای تعجب ندارد اما ما انتظار داریم هواداران توجه بیشتری به شرایط تیم داشته باشند و بازیکنان داخل زمین را مورد شویق قرار دهند تا آنها با قدرت و انگیزه بالایی کار تیمی را انجام دهند و در نهایت تیم پیروز شود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه هوادارانی که فرهاد مجیدی را تشویق می‌کردند از سوی ماموران دستگیر شدند، گفت: من روی نیمکت بودم و چنین چیزی را ندیدیم ولی بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد چراکه هواداران حق دارند بازیکنی را که دوست دارند تشویق کنند.

وی همچنین تاکید کرد: نظر شخصی من این است که یک بازیکن نمی‌تواند در ورزشی مانند فوتبال تعیین‌کننده باشد.

ماجدی در خصوص عدم مصاحبه بازیکنان تیم استقلال پس از مسابقه مقابل فجر سپاسی متذکر شد: ما از سوی باشگاه چنین دستوری را به بازیکنان نداده بودیم اما گویا خود بازیکنان چنین تصمیمی را گرفتند و ما از آن اطلاعی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز