خبرگزاری کار ایران

تغییر احتمالی در راس فدراسیون تکواندو؛

پورعلی‌فرد جانشین محمد پولادگر می‌شود؟!

asdasd

ناکامی تکواندوی ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن و حاشیه‌ها، کار را به تغییرات احتمالی در این فدراسیون رسانده است.

عملکرد فدراسیون تکواندو در المپیک لندن و البته حاشیه‌های متعددی که این فدراسیون در ماه‌های منتهی به المپیک پشت سر گذاشت مسئولین وزارت ورزش را بر آن داشته تا تغییرات بزرگی را در این فدراسیون رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاید عمده دلیل این تغییر را باید در ناکامی تکواندو ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن رصد کرد ولی حاشیه‌های پر تعداد این رشته که از ماه‌ها قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد نیز بالاخره مسئولان وزارت ورزش را به این نتیجه رسانده که راس این فدراسیون را مورد هدف قرار داده و فرد دیگری را به جای محمد پولادگر سکاندار این رشته موفق در سال‌های اخیر کنند.

محمد پولادگر که از سال 79 ریاست فدراسیون تکواندو را بر عهده دارد و در این مدت این رشته را در جمع رشته‌های موفق ورزش کشور قرار داده، پیش از المپیک2012 لندن بود که با کنار گذاشتن رضا مهماندوست از راس کادر فنی این تیم حجم زیادی از انتقادات و حاشیه‌ها را به این رشته تحمیل کرد تا تیم ملی تکواندو چند ماه منتهی به این رویداد بزرگ را با فریبرز عسگری و دنیایی از حاشیه سپری کند و در نهایت نتیجه‌ای جز کسب یک مدال نقره برای تکواندو ایران در المپیک کسب نشود. رشته‌ای که در دو المپیک گذشته از جمله طلایی‌های کاروان ایران به شمار می‌رفت.

با این حال بعد از پایان این رقابت‌ها مسئولین وزارت ورزش به این نتیجه رسیده‌اند که عمر مدیریتی پولادگر در تکواندو به پایان رسیده و درصدد هستند جانشین مناسبی برای وی پیدا کنند. در همین زمینه اخبار رسیده از راهروهای وزارت ورزش خبر از حضور ناصر پورعلی‌فرد در راس فدراسیون تکواندو می‌دهد. فردی که سابقه چند سال فعالیت در کنار پولادگر و تشکیلات فدراسیون تکواندو را در کارنامه دارد.

در همین زمینه خبرنگار ایلنا مطلع شد که مذاکرات جدی حمید سجادی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان با پور علی‌فرد انجام شده و این تغییرات به زودی اتفاق خواهد افتاد. البته به نظر می‌رسد فضای ملتهب این روزهای ورزش کشور و بحث تعلیق فعالیت چند فدراسیون ورزشی کشور تاکنون جرات ایجاد این تغییر را از مدیران ارشد ورزش کشور صلب کرده اما با آرام شدن فضا این تغییر صورت خواهد گرفت.

پور علی‌فرد که سابقه حضور 4 ساله در راس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را دارد هم اکنون در پست مدیر کلی امور اداری و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.

گفتنی است، از وهاب فرهمند مدیرکل ورزش استان تهران هم به عنوان یکی از جانشینان پولادگر نام برده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز