خبرگزاری کار ایران

محمدرضا زوار:

کلکسیون افتخارات تکواندو را تکمیل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۹۹

با اتمام رقابت‌های انتخابی، از سوی کمیته فنی در هر وزن 3 هوگوپوش برتر به همراه نفرات منتخب به اولین اردوی تیم ملی نوجوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: با انتخاب برترین هوگوپوشان و حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا، کلکسیون افتخارات تکواندوی ایران را تکمیل می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زوار با بیان این مطلب افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در رده سنی نوجوانان و به منظور حضور در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2013 اندونزی با حضور 70 هوگوپوش برتر کشور روز پنجشنبه هفدهم اسفند با استفاده هوگوهای الکترونیکی و در سطح مسابقات برون مرزی برگزار می‌شود.

وی درباره ملاک انتخاب هوگوپوشان شرکت کننده در این دروه از رقابت‌ها افزود: تکواندوکاران حاضر در این دیدارها از میان مقام آوران و منتخبین مسابقات قهرمانی کشور و رده بندی انفرادی لیگ برتر و دسته یک جام "آینده سازان" انتخاب و برای کسب جواز حضور در تیم ملی، بر روی شیابچانگ خانه تکواندو به رقابت می‌پردازند.

زوار در ادامه افزود: با اتمام رقابت‌های انتخابی، از سوی کمیته فنی در هر وزن 3 هوگوپوش برتر به همراه نفرات منتخب به اولین اردوی تیم ملی نوجوانان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اندونزی دعوت خواهند شد.

وی در ادامه بیان داشت: نفرات دعوت شده به رقابت‌های انتخابی، باید تمام تلاش خود را برای تصاحب هوگوی تیم ملی به کار گیرند، چراکه اجرای دقیق فن، تکنیک و قدرت بدنی مهمترین دلیل کسب جواز حضور در اولین دوره اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به مشكلات مالی كه فدراسیون با آن مواجه است، نخستین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان به محض اتمام رقابت‌های انتخابی برگزار كنیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب در مدت زمان باقی مانده تا آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا و با برگزاری اردوهای مداوم و اعزام تیمی قدرتمند به اندونزی و درخشش در این مسابقات، کلکسیون افتخارات تکواندو ایران را تکمیل می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز