خبرگزاری کار ایران

عده‌ای دنبال تغییر و تحول در فدراسیون تکواندو هستند؛

ذوالقدر: لازم باشد از کادرفنی تا هادی ساعی را تغییر می‌دهیم

من یک آدم فنی هستم، اینکه پشت میز بنشینم یا در جای دیگر فعالیت کنم برایم تفاوتی ندارد.

دبیر فدراسیون تکواندو تاکید کرد که عده‌ای برای ریاست بر فدراسیون تکواندو شال و کلاه کرده‌اند.

غلامحسین ذوالقدر در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به آینده این رشته پس از مسابقات المپیک گفت: گروهی که قرار است نتایج و عملکرد تیم تکواندو را بررسی و نقد کنند، روز دوشنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند. بعد از آن هم مسابقات جام‌جهانی را پیش‌رو داریم که خیلی برای ما مهم است. بعد از آن هم مسابقات بین‌المللی جام فجر را در کشورمان داریم. البته در رشته پومسه نیز مسابقات جهانی برگزار خواهد شد که سعی می‌کنیم با قدرت تمام در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

نتایج المپیک کالبدشکافی می‌شود

ذوالقدر ادامه داد: در جلسه روز دوشنبه با کار‌شناسان تکواندو، مباحث اصلی ما درخصوص بررسی نتایج دو ورزشکار تیم ملی تکواندو در رقابت‌های المپیک خواهد بود و کالبدشکافی در مورد این نتایج خواهیم داشت اما این جلسه هیچ‌گونه ربطی به تصمیم‌گیری در مورد ادامه همکاری یا عدم همکاری کادرفنی ندارد.

جمعه درخصوص کادرفنی تیم ملی تصمیم‌گیری می‌شود

دبیر فدراسیون تکواندو با بیان اینکه در جلساتی پس از جلسه گروه کار‌شناسی روز جمعه درخصوص ادامه فعالیت کادرفنی تیم ملی تکواندو تصمیم‌گیری خواهد شد، اظهار داشت: اگر لازم باشد از کادرفنی گرفته تا هادی ساعی را تغییر می‌دهیم اما معتقدم عسگری به‌عنوان سرمربی تیم ملی زحمت کشید. وقتی هم که نتایج را آنالیز می‌کنیم، شاید نتایج راضی‌کننده نباشد اما بد هم نیست. الان هم مسئله این است که ما می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم چرا نتوانستیم؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا هادی ساعی کمتر در رسانه‌ها پاسخگوی ناکامی تیم ملی است، گفت: نه اینطور نیست. البته نباید فراموش کرد نوک تیز پیکان انتقادات به سوی من است و این موضوع را پولادگر به‌عنوان رییس فدراسیون اذعان داشته و من خودم نمی‌دانم این آقایان با انتقاد از بنده به دنبال چه هستند؟ شاید می‌خواهند تغییر و تحولی در فدراسیون صورت بگیرد و خودشان بیایند.

مهماندوست حرف‌های تند و ناباورانه را در رسانه‌ها مطرح کرد

وی افزود: یک انتقادی که از من می‌شود اینکه چرا زمینه بازگشت مهماندوست به تیم ملی را فراهم نکردم. مهماندوست در زمانی که ورزشکار بود، شاگردم محسوب می‌شد و خودم او را وارد جرگه مربیان کردم اما مهماندوست آنقدر حرف‌های تند و ناباورانه را در رسانه‌ها مطرح کرد که دیگر نمی‌شد او را به تیم ملی بازگرداند اما آقایان بروند کارنامه ۱۰-۱۵سال گذشته تکواندو را بررسی کنند و ببینند چه کسانی در این مدت با خون‌ جگر خوردن باعث شدند تا تکواندوی ایران در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

دینم را به تکواندو کشور ادا کرده‌ام

ذوالقدر افزود: برای ذوالقدر پست‌ها و می‌ز‌ها مهم نیست. من یک آدم فنی هستم، اینکه پشت میز بنشینم یا در جای دیگر فعالیت کنم برایم تفاوتی ندارد. به هر دلیل اگر از دبیری فدراسیون تکواندو بروم، هرکجا که باشد کار می‌کنم. بنده دینم را به تکواندو کشور ادا کرده‌ام و کاری نبوده که انجام ندهم. می‌روم استراحت می‌کنم اما نکته‌ای که نباید فراموش کرد برخی آقایان شال و کلاه کرده تا خودشان به فدراسیون تکواندو بیاند ولی به همین راحتی هم نمی‌توانند وارد گود شوند. باید صلاحیت داشت و ما نمی‌توانیم زمام این فدراسیون را به دست بیگانگان بدهیم.

به غرض‌های شخصی اهمیتی نمی‌دهیم

وی با بیان اینکه در مورد تکواندو نظر عموم جامعه مهم است نه شخص، تاکید کرد: انتقادات مغرضانه برخی‌ها شاید من را آزرده کند اما از تصمیم‌ ما و اراده‌ ما برای پیشبرد اهداف فدراسیون تکواندو نمی‌کاهد. هدف ما شاد کردن دل مردم است و شعار هم نمی‌دهیم. بلکه وظیفه‌ خود را انجام می‌دهیم. در این بین انتقادات کار‌شناسان را با جان و دل می‌پذیریم ولی به غرض‌های شخصی اهمیتی نمی‌دهیم و مثل گذشته به کار خود ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز