خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

برگزاری مسابقات فوتوالی به میزبانی ایران

کد خبر : ۳۴۴۵۰

طی مذاکراتی که با حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان داشتیم، وی موافقت خود را با برگزاری یک دوره مسابقات بین المللی فوتوالی در کشورمان اعلام کرد.

رئیس انجمن فوتوالی تاكید کرد: طی مذاکراتی که با حمید سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان داشتیم، وی موافقت خود را با برگزاری یک دوره مسابقات بین المللی فوتوالی در کشورمان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین موسوی شفیق افزود: حمید سجادی در این جلسه متذکر شد که برگزاری یک تورنمنت بین المللی با حضور تیم های مطرح و قدرتمند جهان می تواند باعث معرفی بیشتر فوتوالی در کشور و شناساندن قابلیت های این رشته در ایران شود.
همچنین رشد و توسعه این رشته در کشور و ورود آن به تمرینات تیم های فوتبال می تواند باعث رشد تکنیکی و قدرتی بازیکنان شود.

رئیس انجمن فوتوالی یادآور شد: پیش از این تیم های فوتوالی بارسلونا از اسپانیا، آاس رم و لازیو ایتالیا آمادگی خود را برای حضور در این تورنمنت که قرار بود بهمن ماه سالجاری در استان هرمزگان برگزار شود، اعلام کرده بودند.

موسوی شفیق در ادامه اعلام کرد: با توجه به اینکه تاریخ پیشنهادی دکتر سجادی برای برگزاری این تورنمنت اردیبهشت ماه سال 92 است و از آنجائیکه هوای تهران در آن ایام مناسب می باشد، احتمال برگزاری این رویداد بین المللی در تهران بسیار است. ضمن اینکه پیش از این کمیته فوتوالی استان هرمزگان نیز آمادگی کامل خود را برای میزبانی این تورنمنت اعلام کرده بود.

رئیس انجمن فوتوالی همچنین از موافقت سجادی با اعزام تیم ملی فوتوالی به مسابقات جام جهانی برزیل که اسفندماه سال جاری برگزار می شود خبر داد و عنوان کرد که با حمایت وزارت ورزش و فدراسیون انجمن های ورزشی مطمئناً می توانیم حضوری قوی در این رقابتهای معتبر داشته باشیم.

شریف زاده: مذاكرات خوبی با مسوولان فدراسیون جهانی فوتبالدستی داشتیم

رییس انجمن فوتبالدستی كشورمان كه به همراه تیم های ملی ایران در مسابقات جهانی فرانسه حضور دارد ضمن ابراز رضایت از عملكرد ملی پوشان، گفت: مذاكرات رضایت بخشی با مسوولان فدراسیون جهانی فوتبالدستی در شهر نانت داشتیم و برای توسعه این رشته مهیج و پرطرفدار نشست های خوبی را نیز با تنی چند از روسای فدراسیون فوتبالدستی انجام دادیم.
حامد شریف زاده در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی، در اجلاس فدراسیون جهانی فوتبالدستی كه همزمان با مسابقات جهانی فرانسه در نانت برگزار شد، حضور داشتم كه بسیار پربار بود.
وی افزود: در این نشست كه با حضور " فرید لوناس " رییس فدراسیون جهانی و دیگر روسای فدراسیونها در نانت برگزار گردید، تصمیات خوبی گرفته شد.

رییس انجمن فوتبالدستی اضافه كرد: در جریان این نشست پربار همچنین با نایب رییس فدراسیون جهانی و "‌تام یور" رییس كمیته قوانین این فدراسیون مذاكراتی داشتیم كه در مجموع سازنده بود و آنها قول مساعد دادند تا برای اعتلای فوتبالدستی ایران، با ما همكاری نزدیكتری داشته باشند.

شریف زاده با اشاره به مذاكرات جداگانه با روسای فدراسیونهای ایتالیا، چین و بلژیك اضافه كرد: با این افراد در خصوص همكاریهای دوجانبه مذاكراتی صورت گرفت و مقرر شد این فدراسیون‌ها، با ایران ارتباط داشته و ما را بیش از پیش یاری دهند.
وی افزود: حضور 15 داور مرد و زن كشورمان در كلاس پیشرفته داوری فوتبالدستی در فرانسه از دیگر دستاور خوب كشورمان در نانت بود كه خوشبختانه همگی این عزیزان این دوره را با موفقیت پشت سرگذاشتند. البته پیشر دو داور رسمی داشتیم و در بخش بانوان هیچ داوری در این سطح حضور نداشت.

شریف زاده همچنین از حضور خوب ملی پوشان فوتبالدستی كشورمان در مسابقات جهانی نانت به نیكی یاد كرد و گفت: خوشبختانه نفرات اعزامی باوجود قرعه بسیار دشوار، بخوبی نمایش دادند و ثابت كردند فراتر از سطح اسیا هستند. همچنین بانوان كشورمان برغم اینكه برای نخستین بار بود كه طعم حضور در مسابقات جهانی را می چشیدند، اما با انگیزه ظاهر شدند. ضمن اینكه با پوشش اسلامی در این رقابتها حضور یافتند كه مورد توجه حاضران واقع شد.

آزمون انتخابی تیم های ملی دراگون بوت در دریاچه آزادی تهران

بنا بر اعلام کمیته مربیان انجمن دراگون بوت ایران، آزمون های انتخابی تیم های ملی آقایان و بانوان كشورمان طی روزهای 28 دی تا 3 بهمن در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

بر این اساس آزمون های پاروکشی تک نفره، لیفت از زیر، بارفیکس، پرس سینه، دو و ارگومتر (شبیه ساز پاروزنی) طی روزهای 28تا 30 دی ماه از آقایان و روزهای 1 تا 3 بهمن از بانوان به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است تنها افرادی که مدارک خود را طبق زمانبندی از پیش تعیین شده ارسال نموده و در آزمون ها ثبت نام کرده اند امکان حضور در این آزمون ها را خواهند داشت.

شایان ذكر است تیم های ملی دراگون بوت اقایان و بانوان ایران قرار است در مسابقات قهرمانی اسیا كه از تاریخ 2تا6 اسفندماه جاری در شهر بمبئی هند برگزار شود، حضور یابند.
همچنین این تیم ها در بازیهای كشورهای اسلامی كه خردادماه سال اینده در شهر ریائو اندونزی برگزار می شود، شركت خواهند كرد.

رقابت دارت اندازان مرد كشور از سرگرفته می شود

دور برگشت لیگ آقایان، 29 دی كلید می خورد

چرخ دور برگشت مسابقات دارت لیگ برتر و لیگ دسته اول آقایان از روز 29 دیماه جاری بحركت در می آید.

هفته نخست از مرحله برگشت این رقابتها از صبح روز جمعه 29 دیماه در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار خواهد شد.
در این رقابتها 16 دارت انداز در لیگ برتر و 16 نفر در دسته اول مبارزه می کنند.
جدول رده بندی این مسابقات تا پایان مرحله رفت، به این شرح است:


لیگ برتر:
1- حسین اعرابی از اصفهان
2- شاهین حسینی از فارس
3- محمد ناظریه از اصفهان


لیگ دسته اول:
1- مختار بهشتی از یزد
2- سعید ستایش از تهران
3- جمشید ابوالحسنی از یزد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز