خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر پینگ‌پنگ؛

مدعیان از سد حریفانشان گذشتند

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۶۴

در پایان هفته چهارم لیگ برتر پینگ‌پنگ تیم‌های دی، پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در پایان هفته چهارم لیگ برتر پینگ‌پنگ تیم‌های دی، پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم لیگ برتر با پیروزی باشگاه دی برابر پتروشیمی نوری و توقف دو تیم علیصدر همدان و نفت سپاهان برابر حریفان خود به پایان رسید.

پتروشیمی نوری عسلویه صفر - دی 5

شهر عسلویه، میزبان مدعی عنوان قهرمانی بود. در این رقابت پتروشیمی نوری در عسلویه نتوانست برابر باشگاه دی به پیروزی دست پیدا کند و با نتیجه 5 بر 1 مغلوب میهمان خود شد.

در نخستین دیدار تیم دو نفره برادران عالمیان مقتدرانه 3 بر صفر تیم دونفره احمدی فر و خطیون را در هم کوبید.

در دیدار دوم واحد مالمیری 3 بر 2 مقابل محمود ریزبند به پیروزی دست یافت.

محسن خطیون از تیم پتروشیمی نوری توانست اولین و تنها پیروزی تیمش را با نتیجه 3 بر صفر مقابل شایان ملکی به دست آورد.

در دیدارهای چهارم و پنجم به ترتیب نیما و نوشاد عالمیان با نتایج 3 بر صفر از سد عارف احمدی فر و جمشید صدیق گذشتند.

شایان ملکی نیز در دیدار ششم همانند برادران عالمیان 3 بر صفر از سد محمود ریزبند گذشت.

علیصدر همدان صفر - پتروشیمی بندرامام 5

در دیگر بازی این هفته پتروشیمی بندر امام مدافع عنوان قهرمانی میهمان علیصدر همدان بود و توانست مقتدرانه با نتیجه 5 بر صفر از سد میزبان خود عبور کند و با هفت امتیاز در جایگاه دوم ماندگار شود.

در نخستین دیدار تیم دو نفره اخلاق پسند و فرقدانی 3 بر صفر تیم دو نفره بوجاریان و نوروزی را مغلوب کردند.

دومین دیدار بین مهران احدی و محمد بوجاریان برگزار شد که در نهایت 3 بر صفربه سود مهران احدی به پایان رسید.

محمد رضا اخلاق پسند در سومین دیدار با نتیجه 3 بر 1 از سد ملارجبی گذشت و در چهارمین دیدار روئین تن از پتروشیمی بندر امام، سینا کیهان را 3 بر صفر شکست داد.

در دیدار پایانی نیز محمد فرقدانی همچون دیدار سوم با نتیجه 1-3 از سد پیمان نوروزی گذشت.

نفت سپاهان 3 - دانشگاه آزاد 5

در تهران دو تیم چهار امتیازی نفت سپاهان و دانشگاه آزاد برای کسب جایگاهی بهتر در دربی پایتخت به مصاف هم رفتند و تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه 5 بر 3 از سد نفت سپاهان عبور کند و جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

در ابتدا تیم دو نفره طاهر خانی و میرالماسی از نفت سپاهان با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم دو نفره نوروزی و لطف الله نسبی به پیروزی رسیدند.

افشین نوروزی، میدیا لطف الله نسبی و پوریا عمرانی از دانشگاه آزاد توانستند با نتایج مشابه 3 بر یک مقابل میرالماسی، طاهرخانی و احتشام زاده از نفت سپاهان بایستند و نتیجه را در کل 3 بر یک به سود خود رقم بزنند.

در دیدار پنجم محمد رضا نعمتی از نفت سپاهان با نتیجه 3 بر 2 از سدبهنام رحمت پناه گذشت و دیدار حمیدرضا طاهرخانی و افشین نوروزی همانند دیدار قبلی با نتیجه 3 بر 2 به سود نفت سپاهان پایان رسید.

دیدار هفتم این رقابت با نتیجه 3 بر یک برای دانشگاه آزاد رقم خورد، در این دیدار میدیا لطف الله نسبی به مصاف امین میرالماسی از نفت سپاهان رفته بود.

پوریا عمرانی توانست خاتمه بخش این رقابت باشد و با نتیجه 3 بر یک نعمتی با تجربه را پشت سر بگذارد تا تمامی میهمانان این هفته به پیروزی دست یابند.

با احتساب نتایج به دست آمده تا پایان هفته چهارم باشگاه دی با 4 پیروزی، بدون شکست و 8 امتیاز در صدر جدول ایستاد، پتروشیمی بندرامام توانست با 3 پیروزی، یک شکست و 7 امتیاز جایگاه دومی را به خود اختصاص دهد.

پتروشیمی نوری بوشهر و دانشگاه آزاد هر دو با 2 پیروزی، 2 شکست و 6 امتیاز در رده سوم و چهارم جدول ایستادند.

نفت سپاهان با یک پیروزی، 3 شکست و 5 امتیاز و علیصدر همدان با4 شکست، بدون پیروزی و 4 امتیاز عنوان های پنجم و ششم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز