خبرگزاری کار ایران

علیرضا حبیبی:

فدراسیون هندبال تدابیر شدیدی برای بیرون كشیدن تیم‌ها اتخاذ کند

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۹۲

صرف اعلام نتیجه 10 بر صفر برای جریمه تیمی كه باعث نیمه تمام ماندن بازی می‌شود از بازدارندگی كافی برخوردار نیست و باید تدابیر شدیدتری از سوی فدراسیون اندیشیده شود.

 

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد عنوان كرد: بیرون كشیدن تیم از زمین بازی توسط برخی باشگاه ها موجب ضرر سایر تیم ها می شود و باید برای این معضل تدابیر شدیدتری اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی كه تیمش با نتیجه 31 بر 29 توانست در اولین دیدار خود از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال كشور مقابل میزبانش نیروی زمینی به پیروزی برسد با اشاره به نیمه تمام ماندن 2 دیدار این هفته لیگ برتر عنوان كرد: بیرون كشیدن تیم از بازی كه توسط برخی تیم ها انجام می شود موجب نیمه تمام ماندن مسابقه و متضرر شدن دیگر تیم ها می شود.

وی با اشاره به اختلاف تنها یك گل كمتر تیمش با تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان که در صدر جدول لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد عنوان كرد: بیرون كشیدن تیم كاسپین قزوین در دیدار این هفته مقابل تیم سپاهان باعث می شود با اعلام نتیجه 10 بر صفر این بازی به سود تیم اصفهانی به یكباره بدون هیچ توجیهی اختلاف ما با این تیم از نظر تفاضل گل زیاد شود.

حبیبی عنوان كرد: صرف اعلام نتیجه 10 بر صفر برای جریمه تیمی كه باعث نیمه تمام ماندن بازی می‌شود از بازدارندگی كافی برخوردار نیست و باید تدابیر شدیدتری از سوی فدراسیون اندیشیده شود تا با كاهش این معضلات كاهش اثرات منفی آن بر سایر تیم ها را شاهد باشیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد با اشاره به تاخیر چندساعته پرواز تیمش به تهران برای بازی با نیروی زمینی عنوان كرد: از دست دادن یك جلسه تمرین قبل از بازی، مصدومیت چند بازیكن اصلی تیممان و تغییر زمین بازی به یك سالن غیر استاندارد در آخرین لحظات، شرایط سختی را برای تیم ما بوجود آورد اما توانستیم 2 امتیاز این بازی را كسب كنیم.

وی با شاره به دشواری بازی ها در نیم فصل دوم با توجه به شناحت تیم‌ها از هم اظهار داشت: در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر، تیم‌های قعر جدولی برای ماندن در لیگ و تیم های میانه جدول و بالای جدول برای رسیدن به صدر جدول می‌جنگند و این نشان می‌دهد رقابت‌های خیلی سختی را در هفته های آینده شاهد خواهیم بود.

حبیبی در خصوص دیدار هفته دوم دور برگشت تیمش در روز پنجشنبه 14 دی‌ماه كه میزبان تیم تقویت شده كاسپین قزوین خواهد بود، ابراز امیدواری كرد: با آماده شدن كف‌پوش سالن شهید بهشتی مشهد و خط كشی مخصوص بازی هندبال در آن، بازی‌های خانگی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) مشهد به آنجا منتقل شود.

گفتنی است تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار با 18 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و تیم فولاد سپاهان اصفهان هم با كناره گیری تیم كاسپین قزوین در دیدار قبلی 18 امتیازه می شود و با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم مشهدی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هندبال كشور قرار می گیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز