خبرگزاری کار ایران

بودجه ما در حد قهرمانی نیست؛

حبیبی: ثامن‌الحجج مدعی جدی قهرمانی در لیگ هندبال است

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۴۱

قرار بود ما فقط در لیگ حضور داشته باشیم و سهمیه مشهد را حفظ كنیم اما تیم ثامن الحجج مشهد امروز به جایی رسیده كه به عنوان یك مدعی مطرح شده است.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد گفت: ما در ابتدای فصل در این تیم دیدگاه قهرمان نداشتیم و این دیدگاه را ما با نتایجی كه كسب كرده‌ا‌یم، بوجود آورده ایم.

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با ایلنا در ادامه مطلب فوق افزود: ما از نظر امتیاز با سپاهان برابر هستیم و فقط با تفاضل یک گل، به نائب قهرمانی دور رفت لیگ برتر هندبال دست پیدا كردیم. ما تیم نوظهور و نو پایی هستیم ولی امسال توانستیم در اولین حضور خود عملكرد شایسته‌ای داشته باشیم و در پایان دور رفت جایگاه خوبی به دست آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه در نیم فصل دوم بهتر خواهیم شد، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی نظیر ارومیه، قزوین و نیروی زمینی در ابتدای فصل انگیزه و هماهنگی لازم را نداشتند و در اواسط فصل با جذب بازیكن جدید به مرور كیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشتند. همچنین سال‌های قبل تیم سپاهان با فاصله امتیازی، 2 ـ 3 هفته قبل از پایان مسابقات به قهرمانی می‌رسید و امسال می‌بینیم این تیم در دور رفت یك شكست سنگین را مقابل ثامن‌الحجج مشهد متحمل شده است.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد همچنین متذکر شد: واقعا نمی‌شود پیش بینی كرد در دور برگشت چه اتفاقاتی خواهد افتاد و مدعی قهرمانی از بین 3 تیم سپاهان، ثامن‌الحجج مشهد و سبزوار كدام تیم است.

حبیبی در ادامه افزود: ما 3 آسیب‌دیده داشتیم كه از هفته سوم نتوانستند ما را همراهی كنند. از این جمع یك نفر از هفته گذشته تمرینات خود را آغاز كرده است. درصدد جذب یك بازیكن خارجی هستیم كه در صورت تائید، دور برگشت در پستی كه نیاز به تقویت داریم به ما كمك خواهد کرد.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج مشهد درخصوص سطح انتظارات از مجموعه و وضعیت بودجه تیم تاکید کرد: ما در ابتدا در این تیم دیدگاه قهرمانی نداشتیم و این دیدگاه را ما با نتایجی كه كسب كردیم بوجود آوردیم. قرار بود فقط در لیگ حضور داشته باشیم و سهمیه مشهد را حفظ كنیم، اما تیم ثامن‌الحجج امروز به جایی رسیده كه به عنوان یك مدعی مطرح شده است.

حبیبی همچنین یادآور شد: بودجه ما بودجه تیم قهرمان نبوده، اما به نسبت تعهداتی كه موسسه ثامن‌الحجج تعهد كرده بود به مراتب بیشتر و بهتر تیم ما را حمایت كرده‌اند و ما از نظر مالی هیچ مشكلی نداریم. اگر توانسته‌ایم به این موفقیت در مسابقات دست پیدا كنیم به خاطر حمایت‌های صورت گرفته است.

وی درخصوص مسابقات دور برگشت و بازی آتی این تیم مقابل نیروی زمینی اظهار داشت: اولین دیدار برگشت روز 5 شنبه هفته جاری در تهران با نیروی زمینی است. این تیم با کسب هماهنگی لازم، 5 ـ 6 بازیكن جدید را از تیم‌های حاضر در لیگ همچون سپاهان نوین جذب كرده و تقویت شده است. حریف ما طی هفته گذشته در اصفهان هم یك اردوی تداركاتی داشته است. ما هم از روز شنبه در جزیره كیش اردوی آمادگی زده‌ایم و تا چهارشنبه این اردو نیز ادامه دارد. حریف آتی ما تیم خوب و جوانی است كه بازی‌های خوبی را در دور رفت از خود به نمایش گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز