خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون شنا:

حضور در جمع 12تیم برتر دنیا افتخار بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۲

آینده واترپلو متعلق به این جوانان است و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی بلند مدت از تجربه جهانی این بازیکنان در راه حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی استفاده کنیم.

سرپرست فدراسیون شنا با ارزشمند توصیف کردن صعود جوانان واترپلو ایران به جمع دوازده تیم برتر دنیا این موفقیت را افتخاری بزرگ برای واترپلو ایران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، برانوش نیک بین که پس از پیروزی 13 بر 10 تیم ایران مقابل ازبکستان و صعود جوانان کشورمان به جمع 12 تیم برتر دنیا سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: راهیابی جوانان ایران به جمع 12 تیم برتر دنیا موفقیت بزرگی است که می تواند نقطه عطفی برای واترپلو ایران باشد و زمینه موفقیتهای آینده واترپلو در بازیهای آسیایی را فراهم کند.

نیک بین تصریح کرد: آینده واترپلو متعلق به این جوانان است و امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی بلند مدت از تجربه جهانی این بازیکنان در راه حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی استفاده کنیم.

وی با اشاره به نقش مربیان ایرانی در کسب این موفقیت اظهار داشت: شیرینی این افتخار آفرینی زمانی دوچندان می‌شود که تیم جوانان کشورمان با هدایت مربیان ایرانی به این موفقیت دست یافت و بار دیگر دانش و توانایی مربیان وطنی به اثبات رسید.

نیک بین تصریح کرد سال گذشته نیز تیم واترپلوی جوانان کمتر از 20سال ایران در مسابقات جهانی یونان با هدایت مربی چند هزار دلاری ایتالیایی موفق به کسب عنوان دهمی جهان شد و امسال مربیان ایرانی بار دیگر ثابت کردند از دانش و توانایی بالایی برخوردارند و می‌توانند تیم‌های ملی ایران را به موفقیت‌های جهانی رهنمون کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز