خبرگزاری کار ایران

سوپر لیگ موی‌تای کشور – رشت

نمایندگان البرز و تهران عناوین قهرمانی را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵

علی زرین فر از استان البرز که در مرحله اول حسین نصیری از آذربایجان غربی را در وزن منهای 54 کیلوگرم شکست داده بود در دیدار فینال محمد مددی را برد و جایزه نقدی و عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

مسابقات موی‌تای سوپر لیگ کشور با معرفی نفرات برتر در شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مسابقات که به میزبانی سالن گلستان شهر رشت با حضور 8 موی‌تای کار برتر کشور در دو وزن برگزار شد، علی زرین فر در وزن منهای 54 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و در وزن 67 کیلوگرم هم مسعود مینایی و مرتضی سیفی‌فرد با نظر کمیته فنی مسابقات به عنوان قهرمانی مشترک رسیدند.

در جریان این مسابقات علی زرین فر از استان البرز که در مرحله اول حسین نصیری از آذربایجان غربی را در وزن منهای 54 کیلوگرم شکست داده بود در دیدار فینال موفق به شکست محمد مددی نماینده اسلامشهر و دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ازبکستان شد و جایزه نقدی و عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

اما در وزن منهای 67 کیلوگرم، در شرایطی که مسعود مینایی و مرتضی سیفی‌فرد در دور اول نمایندگان گیلان را شکست داده و به فینال رسیده بودند، در این دیدار به دلیل رقابت سنگین و نزدیک از سوی کمیته مسابقات با نتیجه تساوی مواجه و هر دو به عنوان قهرمانی مشترک دست یافتند.

گفتنی است، این مسابقات در حضور جواد نصیری و وحید علیشاهی رییس و دبیر انجمن موی‌تای، محمد انجدانی سرمربی تیم ملی و چند تن دیگر از مسئولین و مربیان موی‌تای کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز