خبرگزاری کار ایران

«راز غار آبی» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۱

مجموعه داستان پلیسی «راز غار آبی» در ۱۴۰ صفحه، ۵۵۰ نسخه و با قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان توسط موسسه انتشاراتی «جهان کتاب» منتشر شده است.

ایلنا: کتاب «راز غار آبی» شامل مجموعه‌ای از داستان‌های پلیسی با گردآوری «کارستن کلمان» و «ولف برومل» با ترجمه «ناصر زاهدی» توسط موسسه انتشاراتی «جهان کتاب» منتشر و در بازار کتاب عرضه شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این کتاب شامل داستان‌های زیر است: «امتحان دیپلم»، «قتل توسط مردی که مرده بود»، «راز غار آبی»، «زنی انتقام می‌گیرد»، «مرد رویا‌ها»، «یک آدم‌ربایی به شیوه کلاسیک کوتاه و مختصر»، «سوء قصد شکمی»، «گلوله»، «دفاع از خود»، «ماه عسل جهنمی»، «زیبای خسته از زندگی»، «موتور سیاه»، «دوستان»، «گلفروش خنده‌رو»، «خواهر زیبا»، «رقص در دو عروسی»، «مرگ در تئا‌تر»، «ندامت دیرهنگام»، «آدم عاقل به پس از مرگ هم می‌کند» و «عاقبت پیش‌بینی‌ناپذیر برونو هوبر».
در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:
«سارق کیفش را به سمت او انداخت و دورک همه بسته‌های پول را گرفت و درون کیف گذاشت. او نگاهی به تکمه آژیر انداخت. و سپس به لوله تفنگ نگاه کرد. و بعد کیف را تحویل آن مرد داد. سارق آن را گرفت و با تفنگش ضربه‌ای محکم به کمر مرد بازنشسته زد. «با این آقا کاری نداشته باشید.» فرانک دورک از پشت گیشه‌اش بیرون آمد و ادامه داد: «اگر گروگان می‌خواهید من را ببرید.»
صدای انفجاری بلند شد. فرانک دورک با اصابت گلوله‌ای بر زمین افتاد.
ایرنه لوتیش از خود بی‌خود، می‌دید که چگونه نامزدش درون یک تابوت فلزی از بانک بیرون آورده می‌شود. در کنار او یک سربازرس و رئیس پلیس، باریک ایستاده بود. او ماموری کهنه‌کار بود و ایرنه را از سال‌ها پیش می‌شناخت. او به سربازرس گفت: من نمی‌فهمم چرا سارق اصلا تیراندازی کرد. دلیلی برای این کار نداشت.»
این کتاب در ۱۴۰ صفحه، ۵۵۰ نسخه و با قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز