خبرگزاری کار ایران

«ضیاء موحد» در گفتگو با ایلنا:

شور و شوق نمایشگاه هر سال کمتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۰۲

موحد: به نظرم همچنان از نمایشگاه كتاب استقبال می‌شود، اما شور و شوق هر سالی که در استقبال از نمایشگاه می‌بینیم، به این صورت است که هرچه جلو‌تر می‌رویم انگار کمتر و سرد‌تر می‌شود.

ایلنا: تجدید چاپ دو اثر «ضیاء موحد»؛ نویسنده‌ی آثار فلسفی و شاعر، در نمایشگاه کتاب امسال ارائه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، موحد از چاپ چهارم «البته واضح و مبرهن است» به عنوان یکی از این آثار نام برد و گفت: این اثر توسط انتشارات «مروارید» منتشر شده است.
او افزود: همچنین چاپ دوم «دیروز و امروز شعر فارسی» توسط انتشارات «هرمس» در نمایشگاه ارائه می‌شود.
این نویسنده درباره‌ی آثار دیگری که در دست دارد، توضیح داد: مشغول کار بر روی یک مجموعه مقاله‌ی فلسفی‌- منطقی و یک مجموعه شعر هستم که هر دوی این‌ها در مرحله‌ی آماده‌سازی قرار دارند و هنوز به اتمام نرسیده‌اند.
موحد در ادامه به نمایشگاه کتاب و حضور احتمالی مردم در آن اشاره کرد و گفت: به نظرم همچنان از این نمایشگاه استقبال می‌شود، اما شور و شوق هر سالی که در استقبال از نمایشگاه می‌بینیم، به این صورت است که هرچه جلو‌تر می‌رویم انگار کمتر و سرد‌تر می‌شود.
این شاعر افزود: بخشی از این دلسردی‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی است و بخش دیگر به دلیل سختگیری‌هایی‌ست که برای صدور مجوز انجام می‌شود. به هر حال مردم بیشتر به خرید کتاب‌های ادبیات و رمان علاقه‌مند هستند که ظاهرآ مجوز آن‌ها بد و دیر صادر می‌شود.
موحد در پایان تأکید کرد: مردم از نمایشگاه کتاب خوششان می‌آید و برای آن‌ها جای مطبوعی است، بنابراین در نمایشگاه حاضر می‌شوند، اما مسلمآ حجم خرید‌ها کم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز