خبرگزاری کار ایران

علیرغم وعده‌ی توزیع کاغذ ۶۲ هزار تومانی؛

کاغذ تحریر 80 هزار تومان را رد کرد

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۱۶

قیمت کاغذ در بازار تهران همچنان درحال افزایش است و نمونه‌ی تولید اندونزی این کالا با ابعاد 70 در 100 و وزن 70 گرم، بین 80 تا 81 هزار تومان فروخته می‌شود.

ایلنا: روند افزایش مجدد قیمت کاغذ همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از افزایش بی‌سابقه قیمت کاغذ ظرف کمتر از یکسال گذشته، قیمت كاغذ تحریر در نیمه‌ی دوم پائیز امسال كاهش محسوسی پیدا كرد. این روند تا اوائل دی‌ماه امسال حفظ شد، اما در این زمان برخلاف وعده‌های مسئولان وزارت ارشاد مبنی بر لزوم كاهش بیشتر قیمت کاغذ، قیمت این کالا دوباره شیب صعودی پیدا كرد.

در همان زمان صحبت‌هایی ازسوی وزارت ارشاد مبنی بر توزیع کاغذ با قیمت 62 هزار تومان از سوی تعاونی ناشران و کتاب‌فروشان تهران مطرح شد که هنوز محقق نشده است. به این ترتیب قیمت کاغذ در بازار تهران همچنان درحال افزایش است و نمونه‌ی تولید اندونزی این کالا با ابعاد 70 در 100 و وزن 70 گرم، بین 80 تا 81 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین قیمت کاغذ تولید کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندارن با همین مشخصات به حدود 70 هزار تومان رسیده است.

به این ترتیب، بی ثباتی و بحران مجددآ بر این بازار حاکم شده و آینده‌ی اصناف مرتبط با کاغذ آمیخته با نگرانی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز