خبرگزاری کار ایران

علی اسماعیلی با اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان دیدار كرد

کد خبر : ۲۸۸۳۹

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رییس و اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران بر ضرورت نگاه ویژه فرهنگی در همه فعالیت‌های کشور تأکید کرد.

ایلنا: علی اسماعیلی در دیدار با اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان بر ضرورت نگاه ویژه فرهنگی در همه فعالیتهای کشور تاكید كرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی منظور از نگاه فرهنگی را داشتن روحیه تعامل، همبستگی، اتحاد و استفاده از ابزارهای اخلاق مدار و تشویق به ایجاد یکپارچگی در فعالیت‌ها بین نهادهای دولتی در غیردولتی دانست افزود: با بهره­گیری از نگاه فرهنگی برمبنای معرفت و آموزه­های دینی و پیروی از اندیشه­های فرهنگی، سیاسی و الهی حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از دیدگاهای مقام معظم رهبری می‌­توان آینده­ای درخشان و با تحولات عظیم فرهنگی و اقتصادی و سیاسی را در کشور شاهد بود.

اسماعیلی ادامه داد: در نظر داریم شورای متشکل از بدنه متعهد نشر (ناشران نویسندگان و...) با هدف تدوین راهبرد اساسی این حوزه تشکیل دهیم تا با طرح مسائل و مشکلات روز این حوزه و برنامه­ریزی و تدوین نقشه­ راه و همچنین ارائه راهکاری پیشنهادی و مصوب نمودن فعالیت­‌ها اجرایی نسبت به رسالت بر دوش نهاد شده خودگام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنایش به اشاره بعد آموزش در حوزه نشر واعلام آمادگی معاونت متبوعش در این­باره گفت: انتظار این است که اتحادیه در این زمینه پیشگام باشد و بعدآموزش را برای ارتقاء نشر کشور جدی بگیرد و معاونت امور فرهنگی نیز آمادگی دارد در جهت تقویت حوزه نشر تمام توان خود را بکار بگیرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی در پایان گفت: انعقاد تفاهمنامه با اتحادیه ناشران در خصوص برنامه­‌ها و مسائل پیش­روی نشر در دستور کار معاونت قرار دارد و اعضای اتحادیه باید با ظرفیت­‌شناسی در معاونت نسبت به انعقاد تفاهمنامه، پیشنهادات خود را ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز