خبرگزاری کار ایران

گرانی كاغذ؛ دلیل عدم انتشار ماهنامه صنعت چاپ است

کد خبر : ۲۲۵۵۴

سایت اطلاع رسانی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران به دلیل قطع سرور اصلی(تعطیلی سرور اصلی) قطع شده و شماره اخیر ماهنامه صنعت چاپ به دلیل گرانی كاغذ منتشر نشده است.

ایلنا: قطع سایت اتحادیه چاپخانه‌داران و نیز عدم انتشار تازه‌ترین شماره از ماهنامه‌ی صنعت چاپ موجب شد خبری مبنی بر تعطیلی این دو مجموعه خبری روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گیرد.

این رسانه‌ها دلیل قطع سایت اتحادیه چاپخانه‌داران و نیز عدم انتشار ماهنامه را به مشكلات درون صنفی نسبت دادند. اما ایرج گلشنی(سردبیر نشریه گزارش صنعت چاپ و مدیر سایت اطلاع رسانی اتحادیه چاپخانه‌داران) در این رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: سایت اطلاع رسانی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران به دلیل قطع سرور اصلی(تعطیلی سرور اصلی) قطع شده است و انتقال آن به سرور جدید در حال پیگیری است؛ اما متاسفانه به دلیل حضور ادمین سایت درخارج کشور، پیگیری موضوع مشکل و زمان‌بر است.

وی افزود: نشریه گزارش صنعت چاپ فعال است و عدم انتشار آن طی ماه گذشته و این ماه، گرانی کاغذ است؛ چراکه اتحادیه قصد ندارد فشار مالی نشریه را متوجه صنف کند و لذا با توجه به نرخ بالای کاغذ ترجیح دادیم که یک یا دو شماره از انتشار خودداری کنیم تا بدین وسیله در حد خود سهمی درنزول قیمت کاغذ داشته باشیم. با تمام اینها، خبرنگاران سایت و نشریه همواره در محل کار خود حاضر هستند و به فعالیت خود ادامه خواهند داد. مطالب نشریه گزارش صنعت چاپ برای انتشار آماده است و به زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود.

به گفته گلشنی؛ راه‌اندازی مجدد سایت که هم اکنون جزء برترین سایت‌های صنفی است و براساس تراز سایت‌های معتبر از رنکینگ بالایی برخوردار شده و بیش از 50 لینک دارد و به طور کلی سایت معتبری محسوب می‌شود، منوط به شرایطی است که امیدواریم به زودی حل شود. در این رابطه؛ علی نیکو سخن(رییس اتحادیه و مدیر مسئول نشریه و سایت) شخصاً درحال پیگیری موضوع هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز