خبرگزاری کار ایران

با هدف تشکیل اتحادیه صنعت چاپ کشور:

نشست «وحدت» صنعت چاپ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۲

نشست وحدت برای تشکیل اتحادیه صنعت چاپ کشور، عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه با حضور تعداد زیادی از اهالی صنعت چاپ کشور‏، در سرای اهل قلم برگزار شد.

ایلنا: نشست «وحدت» برای تشکیل اتحادیه صنعت چاپ کشور، عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه در سرای اهل قلم برگزار شد.
به گزارش ایلنا، در این نشست که با هدف «تشکیل اتحادیه صنعت چاپ کشور» برگزار شد، «مصطفی تینای تهرانی»؛ نایب رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران، جلیل غفاری رهبر؛ رئیس اتحادیه صحافان، احمد ابوالحسنی؛ نایب رئیس اتحادیه لیتوگرافان، جهانگیر رضایی؛ رئیس اتحادیه قم و به نمایندگی از ۲۱ استان از سراسر کشور، اسکندر خمسه‌پور؛ رئیس هیات مدیره انجمن پیشکسوتان صنعت چاپ ایران، اسماعیلی صاحبی؛ مدیر عامل انجمن پیشکسوتان، فاطمه بهادری؛ نایب رییس انجمن بانوان صنعت چاپ، غلامرضا شجاع؛ مدیر عامل تعاونی لیتوگرافان و جمعی دیگر از اهالی صنعت چاپ مانند ناصر کلاری و یونس جعفری از پیشکسوتان صنعت چاپ حاضر بودند.
حضور مسئولان ۳ اتحادیه اصلی تهران و نماینده ۲۱ استان کشور، یکی از نکات مهم این نشست بود. علاوه بر این مساله، شخصیت‌های دیگری مانند مغانی؛ رئیس اتحادیه خراسان رضوی، ایران عقیده؛ رئیس انجمن چاپ دیجیتال، زینال‌زاده؛ رئیس اتحادیه چاپ تبریز و آقای رشنو؛ رئیس مجمع چاپ لرستان به دلیل بعد راه و کار پیش آمده به صورت مکتوب و تلفنی حضور خود را اعلام داشتند و با این جمع همراهی کردند. همچنین رئیس اتحادیه خراسان رضوی با تأیید جلسه عنوان کرد که در اولین فرصت برای گفتگو با اعضای این نشست به تهران مسافرت خواهد کرد. سایر استان‌ها مانند اصفهان، کرمانشاه و... (که جهانگیر رضایی از سوی آن‌ها سخن گفت) در اولین فرصت و طبق برنامه‌ای که ارائه می‌شود، در تحقق اتحادیه واحد کشوری مشارکت جدی و مستقیم خواهند داشت. قرار است که این برنامه توسط شورای مرکزی که اعضای خود را شناخت، به استان‌ها تقدیم شود.
در این نشست از ساختار و سازمان پیشنهادی برای شروع کار شورای هماهنگی پرده‌برداری شد و به دنبال آن، شورای مرکزی شامل اتحادیه‌های چاپخانه‌داران تهران، لیتوگرافان تهران، صحافان تهران و اتحادیه قم به نمایندگی از بیست و یک استان، به صورت نمادین در جایگاه حاضر شدند و اولین نشست وحدت را خلق کردند.
در این جلسه مقرر شد تا هفته آتی باحضور مستقیم چند استان دیگر مثل مشهد و اصفهان، رئیس شورای مرکزی را با انتخابات درون شورایی تعیین و معرفی کنند. رئیس شورای مرکزی با دعوت از دیگر استان‌ها برای برگزاری جلسات بر اساس برنامه و با زمان‌بندی مناسب اقدام خواهد کرد. همچنین بعد از انتخاب رئیس شورای مرکزی، دبیر کل نیز انتخاب و سپس کمیسیون‌ها، رئیس و نفرات خود را خواهند شناخت.
علاوه بر این، قرار شد به زودی نفراتی برای تصدی ریاست شورای عمومی مشخص و برای انتخابات معرفی شوند. رئیس شورای عمومی با رای اعضای شورای عمومی از میان نامزدهای مورد تأیید شورای مرکزی انتخاب خواهد شد.
مسئولان اتحادیه‌های چاپ سراسر کشور عضو رسمی شورای مرکزی هستند و تمامی فرایند وحدت و تشکیل اتحادیه کشوری صنعت چاپ با همدلی، همفکری، همکاری و همزبانی تمامی استان‌ها و تمامی تشکل‌های مهم حوزه چاپ طی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز